Αναρτήσεις

Στον Δήμο Πάρου η κυριότητα του Παλιού Αεροδρομίου

Εικόνα
ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ  ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ  ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Πάρος, 21 Σεπτεμβρίου 2022 Στον Δήμο Πάρου η κυριότητα του Παλιού Αεροδρομίου • Σχέδιο αξιοποίησης του χώρου με την ανέγερση ενός μικρού νοσοκομείου. τη δημιουργία ενός οικισμού με εργατικές κατοικίες, καταστήματα και κέντρο νεοφυούς επιχειρηματικότητας Την επιλογή της Διοίκησης Κωβαίου, από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων της, όσον αφορά στην αναγνώριση της κυριότητας και την απόδοση του ακινήτου του χώρου του παλιού αεροδρομίου, βάζοντας φρένο στις απαιτήσεις του Δημοσίου, «επικύρωσε» το Εφετείο Αιγαίου με τελεσίδικη απόφασή του, με την οποία έκρινε ότι ο χώρος ανήκει κατά κυριότητα στον Δήμο Πάρου, και διατάσσει το Δημόσιο να αποδώσει στον Δήμο ολόκληρη την έκταση του παλιού αεροδρομίου Πάρου.

Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ…

Εικόνα
Γελάνε ακόμα και τα (ανύπαρκτα) πεζοδρόμια της Πάρου, με τη φράση του Δημάρχου «Φως σε όλα. Άπλετο φως παντού», λες και μετά τα όσα βγήκαν στη φόρα για την μαρίνα της Νάουσας, και να ήθελε, μπορούσε να βάλει τα πράγματα κάτω από το χαλί. Να θυμίσουμε όμως ότι : ⦁ Τα στοιχεία που ανακάλυψε η οικονομική υπηρεσία του δήμου, του γνωστοποιήθηκαν στις 6/9 και δεν διαβίβασε την υπόθεση αμέσως στον εισαγγελέα, παρά στις 19/9 ημέρα του συμβουλίου και μετά την ολοκλήρωση σχετικού φακέλου από τις υπηρεσίες.

Κοινότητα Κώστου: Προβλήματα, αλλά και διάθεση συνεργασίας για το κοινό καλό.

Εικόνα
Δεν είναι δυνατόν ένα Κοινοτικό Συμβούλιο να παράγει έργο, όταν εδώ και σχεδόν 3 χρόνια έχει συνεδριάσει μόνο 14 φορές, και έχουν παρθεί μόνο 53 αποφάσεις. Αν μη τι άλλο, ένα καινούριο Προεδρείο, θα έπρεπε να πάρει περισσότερες πρωτοβουλίες ώστε να πραγματοποιηθούν τουλάχιστον 37 συνεδριάσεις ως τώρα, όπως ορίζει ο νόμος. Μετά λύπης μου περιγράφω την κατάσταση που επικρατεί στην κοινότητα του Κώστου. Σίγουρα η πανδημία έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο γι’ αυτή την αδράνεια, αλλά αν κρίνουμε σύμφωνα με τη συνολική μας εικόνα, η πανδημία φαντάζει απλά δικαιολογία.

Διαδηλώσεις για τον θάνατο μιας γυναίκας στο Ιράν

Εικόνα
  Σειρά διαδηλώσεων ξέσπασαν στο Ιράν μετά τον θάνατο της 22χρονης Κούρδισσας, Μαχσά Αμίνι, η οποία πέθανε στο νοσοκομείο στις 16 Σεπτεμβρίου, τρεις ημέρες αφότου συνελήφθη και φέρεται να ξυλοκοπήθηκε από την αστυνομία ηθικής στην Τεχεράνη.

Γ. Μαγκάκης, ένας σπουδαίος άνθρωπος

Εικόνα
  Γ. Μαγκάκης, ένας σπουδαίος άνθρωπος Μετά τη μεταπολίτευση οι ασκούντες την εξουσία έγιναν πιο λαϊκοί, πιο ευκολοπλησίαστοι και πιο ευκίνητοι. Πολλοί υπουργοί πέρασαν από την Πάρο και ο καθένας είχε τη δική του συμπεριφορά κι έδειξε το δικό του ήθος. Ένας από τους πιο σπουδαίους ανθρώπους, υπουργός Δικαισύνης τότε, ο Γεώργιος Αλέξανδρος Μαγκάκης, μας εντυπωσίασε με το ήθος του και την ταπεινότητά του. Οι Ναουσαίοι του έκαναν τραπέζι στο λιμανάκι κι αυτός ήθελε να πληρώσει! Είχα την χαρά να τον συνοδεύσω ως στέλεχος της "Παριανής Γνώμης" (με την ίδια ιδιότητα συνόδευσα και την Ελισάβετ Παπαζώη στις πρώτες της εξορμήσεις στα νησιά ως νομάρχης Κυκλάδων). Αργότερα ο Γ. Μαγκάκης μαζί με το Μ. Γλέζο τάχθηκαν εναντίον των σχεδίων για την εξέλιξη της αυτοδιοίκησης που ήθελε κατάργηση των Κοινοτήτων, πράγμα που καίει ακόμα και θα καίει. Οι Κοινότητες είναι η βάση, το κύτταρο της αυτοδιοίκησης και τώρα με την μεγαλύτερη ευχέρεια της μετάβασης από τόπο σε τόπο και το διαδίκτυο πρέ

Μερικά περί του χθεσινού Δημοτικού Συμβουλίου

Εικόνα
Στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο (19/9/2022), πρώτο θέμα ήταν: Συζήτηση και λήψη απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου σχετικά με το καταφύγιο τουριστικών σκαφών Νάουσας Πάρου. Εισηγητής: Ροκονίδας Κωνσταντίνος, Επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Πάρου. Η συζήτηση ήταν ‘θερμή’ και γεμάτη αντεγκλήσεις. Τελικά ψηφίστηκαν οι προτάσεις της Λαϊκής Συσπείρωσης, που ήταν:

Οι προχειρότητες της δημοτικής αρχής

Εικόνα
Δεν είναι μόνο η μαρίνα της Νάουσας που ο νόμος ορίζει καταληκτική ημερομηνία μέχρι το τέλος του χρόνου για την αδειοδότησή της από το υπουργείο Τουρισμού. Είναι και η Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου (διάβαζε πολεοδομία) που πρέπει μέχρι το τέλος του 2022 να έχει τεθεί σε λειτουργία. Διαφορετικά θα τρέχουμε στην Αθήνα για να τακτοποιήσουμε θέματα που αφορούν τα σπίτια μας.

Τρία ερωτήματα για τη Μαρίνα της Νάουσας με δύο αποδέκτες

Εικόνα
Την προσεχή Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου συνεδριάζει σε τακτική συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο με πρώτο θέμα τη Μαρίνα της Νάουσας και με εισηγητή τον Κώστα Ροκονίδα. Είχε προηγηθεί αίτημα της Λαϊκής Συσπείρωσης προς τη δημοτική αρχή για έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με μοναδικό θέμα τα συμβαίνοντα στο πολύπαθο τουριστικό καταφύγιο, αλλά ο δήμαρχος έκρινε διαφορετικά.

Το Φωτοστέφανο της Παροικιάς

Εικόνα
Όταν έμενα Αθήνα ή εξωτερικό και ερχόμουν μόνο για διακοπές στην Πάρο, δηλ. μέχρι πριν 10 χρόνια περίπου, θεωρούσα δεδομένο ότι θα χρειαζόμουν 2-3 μέρες προσαρμογής με πονοκέφαλο, από την υπεροξυγόνωση της Πάρου. Ο αέρας ήταν τόσο καθαρός, που ο οργανισμός χρειαζόταν περίοδο προσαρμογής. Τώρα, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο! Με τόσα συμβατικά και ταχύπλοα, αυτοκίνητα, μηχανάκια, φορτηγά, πούλμαν να επικεντρώνονται στην Παροικία, ο αέρας πλέον έχει αλλάξει! Αν προσθέσουμε και την πληθώρα καταστημάτων Μαζικής Εστίασης με εκτός προδιαγραφών καμινάδες, και τα διανυκτερεύοντα πλοία, μόνο οι Βοριάδες και τα μελτέμια μας έσωζαν.

Η ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ…

Εικόνα
Κάτοικος Πάρου: «Και τι θα πάθαιναν οι δάσκαλοι αν έμεναν σε σκηνές όλο το χρόνο;» Πρόκειται για τον τίτλο «άρθρου» του δημοσιογράφου Κώστα Μανιάτη στο news247.gr. Βέβαια στο τέλος του «άρθρου» του ο κύριος Μανιάτης αναφέρει ότι αυτό είναι κείμενο μυθοπλασίας. Η δουλειά όμως του τίτλου έχει γίνει. Το αποτύπωμα στη μνήμη του αναγνώστη δεδομένο: Οι ανάλγητοι παριανοί που αφήνουν τους ανθρώπους να κοιμούνται στο δρόμο. Εύκολος τρόπος να ρίχνεις ευθύνες εκεί που δεν ανήκουν, να συκοφαντείς και συνειδητά ή όχι να αποσείεις τις ευθύνες από αυτούς που πραγματικά τις έχουν. Στη ζούγκλα της ελεύθερης αγοράς ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης καθορίζουν τα πράγματα. Το πρόβλημα της στέγης σήμερα λόγω ζήτησης και μειωμένης προσφοράς, για διάφορους λόγους, κατά πρώτον δεν αφορά μόνο τους εκπαιδευτικούς αλλά όλους τους εργαζόμενους που δεν έχουν ιδιόκτητη στέγη και δεν είναι πρόβλημα μόνο στα νησιά. Όπως πρόβλημα είναι και η φοιτητική στέγη. Κατά δεύτερο αφορά τη δυνατότητα ενός νοικοκυριού, να