Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Μαρτίου 22, 2023

Εκφράζουμε την κατηγορηματική μας αντίθεση στην κυβερνητική προσπάθεια της πλήρους ιδιωτικοποίησης νερού, λυμάτων και αποβλήτων.

Εικόνα
Στο πλαίσιο αυτό καταθέσαμε το παρακάτω ψήφισμα στο δημοτικό συμβούλιο: ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΨΗΦΙΣΜΑ - ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΘΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ Το Δημοτικό Συμβούλιο Πάρου εκφράζει την κατηγορηματική αντίθεσή του στο σχετικό νόμο που προβλέπει τη διεύρυνση της αρμοδιότητας της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας με τη διαχείριση και του νερού, των λυμάτων και των αστικών αποβλήτων. Είναι πρόκληση να νομοθετείται σήμερα η περαιτέρω απελευθέρωση - ιδιωτικοποίηση - εμπορευματοποίηση και του νερού, όταν τα αποτελέσματα της πολιτικής της «απελευθέρωσης των αγορών» σύμφωνα με τις οδηγίες της ΕΕ, είναι γνωστά. Η υλοποίηση αυτής της πολιτικής διαχρονικά από όλες τις κυβερνήσεις έφεραν την ενεργειακή φτώχεια και την τεράστια ακρίβεια και οδήγησαν στο προδιαγεγραμμένο σιδηροδρομικό έγκλημα στα Τέμπη με 57 νεκρούς. Τα νοικοκυριά, οι μικρομεσαίοι επαγγελματίες, οι αγρότες θα πουν το νερό νεράκι σε όφελος της κερδοφορίας επιχειρηματικών συμφερόντων που εδώ και χρόνια ενδιαφέρονται να εμπλακούν. Το νερό είναι κοινωνι

Ο πραγματικά ο καλλιεργημένος άνθρωπος, δεν προσβάλλει, δεν μειώνει και δεν εκμεταλλεύεται κανέναν

Εικόνα
Γράφει η Ρούλα Παγιαλάκη Τα πτυχία στους τοίχους δεν σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο. Δεν σου μαθαίνουν τρόπους και ευγένεια, δεν σου εξασφαλίζουν ανθρωπιά. Δεν σε κάνουν ευαίσθητο, δεν σου διδάσκουν πώς να έχεις ενσυναίσθηση και σίγουρα δεν σου μεταγγίζουν παιδεία, χαρακτήρα και αγωγή. Δεν είναι υπεύθυνα για τις αξίες σου, για τα ιδανικά σου, για τον τρόπο που βλέπεις και προσεγγίζεις τα πράγματα. Τα πτυχία στον τοίχο δεν σου διώχνουν τα κόμπλεξ, τις ανασφάλειες και κάθε λογής συναισθηματικό σύμπλεγμα που κουβαλάς. Δεν μπορούν με μαγικό τρόπο να σε κάνουν προοδευτικό, να σε απαλλάξουν από προκαταλήψεις και να σου δώσουν το χρησμό του φιλελεύθευρου. Τα πτυχία από μόνα τους δεν είναι απόδειξη, ότι η ψυχή σου είναι καθαρή, τα μάτια σου ανοικτά και η μυαλό σου έχει ταξιδέψει. Κανένα χαρτί δεν μπορεί να σε κάνει κάτι που δεν είσαι, κάτι που δεν έχεις πάρει από την οικογένειά σου ή από το περιβάλλον σου. Κάτι που δεν επιδίωξες εσύ να γίνεις, δουλεύοντας σημεία του χαρακτήρα σου. Καμία ψυχική ανά

Συνάντηση της κ. Μ. Χανιώτη, με τον σύλλογο εργαζομένων του δήμου Πάρου

Εικόνα
Μαρία Χανιώτη Υποψήφια βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Κυκλάδων   ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 21 Μαρτίου 2023   Συνάντηση της κ. Μ. Χανιώτη, με τον σύλλογο εργαζομένων του δήμου Πάρου   Με τον σύλλογο των εργαζομένων του δήμου Πάρου συναντήθηκε η υποψήφια βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. Κυκλάδων, Μαρία Χανιώτη, την Τρίτη, 21 Μαρτίου, στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου. Η συνάντηση (στην οποία συμμετείχε και ο πρώην δημοτικός σύμβουλος, Σωτήρης Καστρουνής, που συνόδευε την κ. Χανιώτη), διεξήχθη σε πολύ καλό κλίμα και συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την άμεση ανάγκη στελέχωσης του δήμου Πάρου. Κορυφαίο ζήτημα ήταν η ορθή λειτουργία του, η μονιμοποίηση των συμβασιούχων υπαλλήλων, ζητήματα που έχουν να κάνουν με τις γραφειοκρατικές διαδικασίες, την πολυνομία και τους αλληλοσυγκρουόμενους νόμους οι οποίοι είναι πολλές φορές   διάτρητοι και ανοίγουν «παραθυράκια» στις βασικές διατάξεις τους. Τέθηκαν επίσης, από την πρόεδρο του συλλόγου, Λουκία Μαλαματένιου, θέματα που άπτονται της νησιωτικότητας όπως η υγεία, η π

Σεβασμός στη γνώμη των άλλων

Εικόνα
  Σεβασμός στη γνώμη των άλλων Σε συνέντευξή του («Βήμα» 10 Φεβρ. 2013) Ο Θ. Π. Τάσιος ακαδημαϊκός και συγγραφέας, μεταξύ άλλων σπουδαίων είπε και τούτο: «Μια αξιόπιστη διεθνής στατιστική ρωτούσε: Ποια προσόντα θέλετε να έχουν τα παιδιά σας; Ανάμεσα στις ερωτήσεις για τα προσόντα αυτά ήταν και ο σεβασμός στη γνώμη των άλλων. Η Ελλάδα στο ερώτημα αυτό ήρθε 69 η επί συνόλου 72». Το ότι δεν σεβόμαστε τη γνώμη των άλλων φαίνεται και από τα δεδομένα της πολιτικής. Αλλά ας το πάμε λίγο μακρύτερα το θέμα. Ένα από τα πρώτα μελήματα της εκπαίδευσης έπρεπε να είναι να ασκήσει στα παιδιά να ακούνε τα άλλα παιδιά, είτε λένε μάθημα, είτε διατυπώνουν απόψεις. Αυτό δεν έχει επιτευχθεί στα σχολεία, συνήθως ζητείται στα πλαίσια του βιβλίου η σωστή απάντηση και όχι η σωστή συμπεριφορά μέσα στη   μικρή κοινωνία της κάθε τάξης. Έτσι αργότερα το Κοινοβούλιο ή άλλοι μαζικοί χώροι πολιτικοί,   κοινωνικοί και επαγγελματικοί αναπαράγουν τις συνθήκες της αίθουσας διδασκαλίας, συνθήκες ανταγωνισμού. Για μας