Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Φεβρουαρίου 14, 2023

Αυτή η στάνη αυτό το γάλα βγάζει!

Εικόνα
  Σ ένα πρωτάθλημα που μέσα στους αγωνιστικούς χώρους είναι άκρως ανταγωνιστικό, που έχει τέσσερις ομάδες να κοντράρουν στα ίσα για την κατάκτησή του, που ακόμα και οι λεγόμενοι μικρομεσαίοι ή και μικροί κοιτούν στα μάτια τους μεγάλους και τους βάζουν δύσκολα, το ενδιαφέρον του κόσμου στρέφεται στα δοκάρια του Περιστερίου. Εκεί όπου όλα τα ωραία σταμάτησαν ως δια μαγείας και προσγειωθήκαμε απότομα στην ελληνική μίζερη πραγματικότητά μας. Εκεί όπου βγήκαν μεταλλικά πεντάμετρα και πενηντάρες κορδέλες της τροχαίας, τσάπες και ξινάρια, διαιτητές που μετρούν και μπερδεύονται στην πρόσθεση και την αφαίρεση και μετά ανακοινώσεις, ένταση άνευ λόγου, αθλητική δικαιοσύνη, ξανά ανακοινώσεις, πύρινα άρθρα, εφέσεις, απειλές για CAS και δεν συμμαζεύεται.  Σιγά μην άφηναν το ποδόσφαιρο να κυριαρχήσει. Δεν μπορούν αυτοί που διοικούν τις ομάδες να αφήσουν κάποιον άλλον να είναι πρωταγωνιστής εκτός απ τον εαυτό τους. Λέγεσαι Μελισσανίδης και είσαι πρόεδρος της ΑΕΚ. Είσαι αυτός που θα ευγνωμονούν αιώνια

Καιρός να ασχοληθούμε σοβαρά με τις υποδομές στο χώρο του πολιτισμού

Εικόνα
Ώρα περισυλλογής και αποφάσεων για όσα λάθη έγιναν από αδιαφορία και έλλειψη πρόνοιας. Αναφερόμαστε στην απουσία αίθουσας πολιτιστικών εκδηλώσεων στο χώρο της Παροικιάς. Το κενό το κάλυπτε εδώ και 50 χρόνια η αίθουσα του «Αρχίλοχου», ένας νοικιασμένος χώρος, που έπεσε πολλή δουλειά από τα μέλη του πολιτιστικού συλλόγου διαχρονικά για να μπορεί να λειτουργεί και να καλύπτει το σύνολο των εκδηλώσεων της πρωτεύουσας του νησιού. Και επειδή αυτή η αίθουσα, που έγραψε ιστορία, πληρούσε τα απαραίτητα, αδιαφορήσαμε και δεν προχωρήσαμε στην κατασκευή ενός σύγχρονου πολιτιστικού κέντρου. Και τώρα που το ακίνητο που στεγάζει την αίθουσα πουλήθηκε, ψαχνόμαστε. Ένα ερώτημα που αιωρείται είναι γιατί ο δήμος δεν φρόντισε να αγοράσει το ακίνητο και τη διπλανή 'Ηλεκτρική'. Είχε όλο το χρόνο να επέμβει και να περάσει το ακίνητο στην ιδιοκτησία του. Στο παρελθόν και με άλλες διοικήσεις του δήμου, αγοράστηκε το ακίνητο που στεγάζει τη δημοτική βιβλιοθήκη, το Ξενία που στεγάζει το δημαρχείο, πέρασε

Ανοιχτή επιστολή συμπαράστασης προς τους εκπαιδευτικούς μας.

Εικόνα
ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΟΥ enosi.sillogongoneon.parou@gmail.com                                   Πάρος 14 Φεβρουαρίου 2023     Ανοιχτή επιστολή συμπαράστασης προς τους εκπαιδευτικούς μας.   Αγαπητοί βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου που ψηφίσατε το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση… Πώς μπορείς να αξιολογείς τους δασκάλους / καθηγητές των παιδιών σου; Πώς μπορείς να έρχεσαι για άλλη μια φορά αντιμέτωπος με την σκληρή πραγματικότητα χωρίς ΕΣΥ Έλληνα βουλευτή να γνωρίζεις τα προβλήματα και τις ελλείψεις των δημοσιών σχολείων; Πώς τολμάς να στέλνεις συναδέλφους να έρχονται αντιμέτωποι όταν ΕΣΥ Έλληνα βουλευτή δεν έχεις πράξει ώστε τα σχολεία μας να είναι λειτουργικά, χωρίς κτηριακά προβλήματα και χωρίς ελλείψεις; Πρέπει να καταλάβετε ότι δεν θα ψηφίσετε για τη βελτίωση της εκπαίδευσης αλλά για την εκπαίδευση της υποτίμησης μίας κοινωνίας που δεν έχετε εντολή να πράξετε . Γιατί επιμένετε στην αξιολόγηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών όταν τα π

Οι εκπαιδευτικοί και πάλι στους δρόμους στις 15 Φλεβάρη

Εικόνα
  Αγαπητέ γονέα, το Υπουργείο Παιδείας έχει αποφασίσει και προχωράει στην αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών με πρόφαση τη βελτίωση της εκπαίδευσης. θα ήθελα να ξέρεις πως, αν πραγματικά η πρόθεση τους ήταν αυτή δε θα υπήρχαν τμήματα με 25 ακόμα και 27 παιδιά με έναν εκπαιδευτικό και σε αίθουσες των 18-20 τ.μ.. θα φρόντιζε να υπάρχει εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για ένα μαθητή ,όπως δικαιούται, και όχι να μοιράζεται σε περισσότερα παιδιά και σε πολλά σχολεία να μην υπάρχει καθόλου. θα δημιουργούσε περισσότερα τμήματα ένταξης από την αρχή της σχολικής χρονιάς και δε θα γέμιζε ένα τμήμα με πολλούς μαθητές. θα επιμόρφωνε τους εκπαιδευτικούς με επιμορφωτές ίδιας ειδικότητας και δε θα έβαζε δασκάλους να επιμορφώσουν νηπιαγωγούς μόνο και μόνο για να φανεί ότι γίνεται επιμόρφωση. Θα είχε φροντίσει ξεκινώντας την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών να είναι στη θέση τους ήδη όλοι οι αξιολογητές και όχι να αξιολογεί μόνο σε κάποιες περιοχές, για να δείξει απλά ότι λειτουργεί η αξιολόγηση.