Είναι στραβός ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε;
“Αυτόν; Άστον να λέει αυτόν”. Αν αυτή η φράση ακουστεί μέσα σε ένα καφενείο δε θα δώσει κανείς ιδιαίτερη σημασία. Στο πλαίσιο της συζήτησης σε έναν τέτοιο κοινωνικό χώρο, όπου πολλές φορές ακούγονται τεράστιες αλήθειες, λέγονται και πολύ χειρότερα. Όταν αυτή η φράση όμως ακουστεί μέσα σε ένα Δημοτικό Συμβούλιο, το οποίο έχει κληθεί από ανώτατο ελεγκτικό φορέα, να αποφασίσει για πολύ σοβαρή υπόθεση η οποία συνδέεται με οικονομικές συμφωνίες και παραχώρηση δημοτικής γης, αποκτά μια άλλη βαρύτητα. Ειδικότερα όταν αυτή ξεστομίζεται από το δικηγόρο ενός Δήμου και αφορά τον Διευθυντή μιας υπηρεσίας ο οποίος κλήθηκε από το Δήμαρχο να μελετήσει αυτά που είπε η ελεγκτική αρχή και να πει τη γνώμη του. Να σημειώσω εδώ, για να καταλαβαίνουν και οι αναγνώστες, ότι η μόνη αρχή που έχει δικαίωμα και υποχρέωση να αποφασίζει είναι το Δημοτικό Συμβούλιο και κάποια άλλα όργανα τα οποία κι αυτά λειτουργούν στο πλαίσιο των αποφάσεών του. Οι εισηγήσεις που γίνονται, λοιπόν, τόσο από μια διοικητική υπηρεσία ...