Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Σεπτεμβρίου 26, 2022

«ΣΑΜΙΝΑ» , ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ…

Εικόνα
⦁ Είκοσι δυο χρόνια πέρασαν από τη τραγική νύκτα που το «σαπάκι» των 35 ετών πήρε μαζί του άδικα 81 ανθρώπους στη θάλασσα και έναν στη στεριά. Μια νύκτα που θα μείνει και βαθιά χαραγμένη στη μνήμη του παριανού λαού, μια νύκτα που ανέδειξε τον αλτρουισμό, τις δυνατότητες της λαϊκής πειθαρχημένης οργάνωσης και τα αποτελέσματα της αλληλεγγύης. ⦁ Δυο χρόνια πέρασαν από τότε που ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής πολιτικής Ι. Πλακιωτάκης δεσμεύτηκε για την ανέλκυση του ναυαγίου, που σύμφωνα με τη Δημόσια Αρχή Λιμένων «… το ναυάγιο φαίνεται να αποτελεί ενεργό εστία ρύπανσης, καθόσον καθημερινά απελευθερώνει ρύπους στο περιβάλλον και απειλείται μεγαλύτερη υποβάθμιση του θαλασσίου περιβάλλοντος στο μέλλον λόγω της προϊούσας διάβρωσης του, …». Από τότε καμιά σχετική ενημέρωση από τον Υπουργό, καμιά απάντηση και στις σχετικές ερωτήσεις στη Βουλή. Από τότε καμιά ενημέρωση και από τον δήμαρχο Πάρου, ο οποίος επαίρεται για τις σχέσεις του με τον Υπουργό και παρά τις σχετικές κατά καιρούς ερωτήσει

ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ (1)

Εικόνα
Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΧΤΙΖΕΙ ΑΝΩΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩΓΕΙΑ… Το παλιό αεροδρόμιο της Πάρου προήλθε από δωρεά του αείμνηστου Νικόλα Παντελαίου προς την κοινότητα Πάρου έκτασης 230 περίπου στρ., και την προσθήκη στη συνέχεια με αγορά του Δήμου 35 στρ. για την επέκταση του διαδρόμου. Το σύνολο της έκτασης παραχωρήθηκε στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας με τον όρο της επιστροφής στην περίπτωση που ο χώρος πάψει να λειτουργεί ως αεροδρόμιο.

Η ΔΕΥΑΠ παράγει έργο, όταν ο Δήμος περί άλλων τυρβάζει

Εικόνα
Το έργο της αποχέτευσης των Λευκών και του Κώστου είναι ένα μεγάλο, σύνθετο και αναγκαίο έργο, κυρίως γιατί ο κίνδυνος μόλυνσης του υδροφόρου ορίζοντα είναι μεγάλος και η προστασία του τελείως απαραίτητη. Δεν θα μπούμε στην πολιτική λογική, ότι προτεραιότητα είχε το έργο της Αγκαιριάς – Αλυκής. Αυτό είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία με την οποία θα ασχοληθούμε λεπτομερώς σε άλλο μας άρθρο.

Σαμίνα και συναντίληψη

Εικόνα
  «Σαμίνα» και συναντίληψη Είμαστε σίγουροι ότι βρήκαμε με τη σειρά όλες τις αιτίες για πολλά απ' τα ναυάγια μας; Χρεωκοπία, Χρυσή Αυγή (ναυάγιο πλοίου εννοώ!), Σαμίνα, Μάτι; Είμαστε σίγουροι ότι πήραμε τα σωστά μέτρα για να μην ξαναπέσουμε στο λάκκο; Θα παραθέσω αυτό για το "Σαμίνα" και μετά βλέπουμε, Το δικαστήριο έκρινε ενόχους για το ναυάγιο του Σαμίνα τον πλοίαρχο και τον υποπλοίαρχο και τους καταδίκασε. Τα δικαστήρια δεν έχουν την πολυτέλεια να ψάξουν και σε βάθη μεγάλα. Αντιγράφω από εφημερίδα («Το Βήμα» 30-9-2001 άρθρο του Χ. Κ. Τσούκα με τίτλο «Γιατί ναυάγησε το Εξπρές Σαμίνα»). Το άρθρο αυτό το είχα βάλει στον πίνακα του σχολείου για τους καθηγητές.   «Το ναυάγιο του «Σαμίνα» αντανακλά σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο που εργαζόμαστε στην Ελλάδα. Συνήθως απουσιάζει το ομαδικό πνεύμα, η καλλιέργεια του οποίου οφείλει να είναι κύριο μέλημα τη διοίκησης, χάριν ενός μυθοποιημένου ατομικού «φιλότιμου», το οποίο όμως σε κρίσιμες στιγμές μόνο γραφικό χαρακτήρα μπορεί να