Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Αυγούστου 27, 2022

Ότι είναι η Οία για τη Σαντορίνη είναι η Νάουσα για την Πάρο.

Εικόνα
Η Οία έχει το μοναδικό ηλιοβασίλεμα που έρχονται πούλμαν γεμάτα με τουρίστες για να το απολαύσουν και να το φωτογραφίσουν και στη Νάουσα έρχονται από όλη την Πάρο για να απολαύσουν το γραφικό λιμανάκι με το κάστρο πίνοντας ούζο με καταπληκτικούς μεζέδες. Και δεν είναι μόνο αυτό. Είναι και οι παραλίες με υπέροχες αμμουδιές που είναι απλωμένες σχεδόν σε όλο τον κόλπο, από τον Άι Γιάννη και τις Κολυμπήθρες μέχρι τη Σάντα Μαρία και ακόμα παραπέρα.

ΟΤΑΝ Ο ΛΑΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ …

Εικόνα
Για πρώτη φορά φέραμε το θέμα των αρχαίων λατομείων στο δημοτικό συμβούλιο το 2019 και με απόφαση του τότε συγκροτήθηκαν η συντονιστική και η επιστημονική επιτροπή με στόχο την προστασία, τη διάσωση, την ανάδειξη και την αξιοποίηση τους. Επανήλθαμε στο τελευταίο συμβούλιο μετά την ουσιαστική ακινησία τριών ετών και τη διαφαινόμενη κίνηση εξαγοράς της έκτασης των αρχαίων λατομείων από ιδιώτη. Οποιαδήποτε προσπάθεια ανάδειξης των αρχαίων λατομείων προϋποθέτει την επίλυση του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της έκτασης που βρίσκονται οι στοές και όχι μόνο. Όπως είναι γνωστό η έκταση ανήκει σε ιδιώτες. Οι εξαγγελίες του Υπουργείου Πολιτισμού, περί ένταξης των αρχαίων λατομείων στον προγραμματισμό του για το 2020, η υποβολή μελετών στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (ΚΑΣ) και ταυτόχρονα ο προγραμματισμός των απαλλοτριώσεων των όμορων οικοπέδων που ανήκαν στον αρχαιολογικό χώρο, μετά από δυο χρόνια παραμένουν κενό γράμμα.
  Ανεκτικότητα και περιέργεια Από το Θανάση Γιαλκέτση στην «Ελευθεροτυπία» του 2000 δημοσιεύτηκε κείμενο συνέντευξης σε περιοδικό του Βρετανού ιστορικού Θίοντορ Ζέλντιν με τίτλο: «Περιέργεια, μια αρετή για τον καινούριο αιώνα». Η ανεκτικότητα, εξηγεί ο ιστορικός, υιοθετήθηκε όχι από σεβασμό στις απόψεις των άλλων, αλλά επειδή οι άνθρωποι έπαψαν να πιστεύουν στις απόλυτες αλήθειες. Το ιδανικό της ανεκτικότητας δεν μπορεί να είναι αυτοσκοπός, αλλά μόνον ένα πρώτο βήμα. Μετά ακολουθεί η μεγάλη περιπέτεια της κατανόησης των άλλων. Δεν αρκεί να είσαι ανεκτικός, γιατί αυτό δεν σημαίνει ότι προσπαθεί κανείς να ενδιαφερθεί για τον άλλον, ότι προσπαθεί να τον καταλάβει. Πρέπει να υπερβούμε την ανεκτικότητα για να μην διακινδυνεύσουμε να πέσουμε στην μισαλλοδοξία. Ο μόνος τρόπος υπέρβασης, θα ήταν να υποκινήσουμε την περιέργεια για τους ξένους, για τη ζωή και τις περιπέτειες των χωρών τους. Η σύγχρονη κοινωνία υποκινεί εξ’ άλλου νέες περιέργειες και οι άνθρωποι υποστηρίζουν ότι είναι αδύνατο