Αναρτήσεις

...3.800 σελίδες για ένα μόνο αντίγραφο...

Εικόνα
Στο παρακάτω κείμενο του Γιάννη Μωραϊτίδη περιγράφεται ο Γολγοθάς που είναι υποχρεωμένος να ανέβει ένας εργαζόμενος που απασχολείται στον τομέα των προμηθειών ενός Δήμου προκειμένου να φέρει εις πέρας ένα θέμα. Χρειάστηκαν 3.800 σελίδες για τη δημιουργία ενός αντιγράφου που χρειάζεται η Οικονομική Υπηρεσία για να προχωρήσει το ένταλμα. Και προσέξτε όλα αυτά τα έγγραφα υπάρχουν σε ηλεκτρονική μορφή και είναι ήδη ελεγμένα από άλλες αρμόδιες υπηρεσίες. Όλα αυτά τα αλλοπρόσαλλα, ως εργαζόμενοι, είμαστε υποχρεωμένοι βάσει νόμου να τα πραγματοποιούμε. Και βέβαια όλα αυτά τα έγγραφα, πέρα από την οικονομική σπατάλη παραγωγής τους, τη σπατάλη χαρτιού, τις φθορές των ανταλλακτικών των μηχανημάτων που χρησιμοποιούνται, αλλά και των εργατοωρών που χάνονται, πρέπει και να αρχειοθετηθούν. Κι κάποια απ' αυτά τα έγγραφα, όχι λίγα, πρέπει επίσης να ταξιδέψουν σε άλλες υπηρεσίες εκτός Δήμου και επειδή το τμήμα προμηθειών του Δήμου μας δεν είναι κομμάτι της Οικονομικής Υπηρεσίας είναι αναγκασμένες κ

Kαρλ Γιουνγκ: «Αν βρεθεί στο δρόμο σας η κατάθλιψη, μην τη διώξετε. Ακούστε αυτά που έχει να σας πει...»

Εικόνα
"Η κατάθλιψη είναι σαν μια μαυροντυμένη γυναίκα. Αν βρεθεί στον δρόμο σας, μην την διώξετε. Προσκαλέστε την μέσα, δώστε της μια θέση, συμπεριφερθείτε της όπως στους φιλοξενούμενους σας και ακούστε αυτά που έχει να σας πει." είπε κάποτε ο Καρλ Γιούνγκ. Η κατάθλιψη αποτελεί μια σοβαρή ψυχική νόσο, η οποία έχει μάλιστα χαρακτηριστεί ως η Νόσος του 21ου αιώνα.. Για τον Καρλ Γιουνγκ η κατάθλιψη είναι ένας αγγελιαφόρος, ένας άγγελος που παλεύεις μαζί του μέχρι να σου αποκαλύψει τη μυστική του ευλογία. Στην Γιουγκιανή ψυχολογία η κατάθλιψη έχει άμεση σχέση με την καταπίεση. Σύμφωνα με αυτήν την οπτική γωνία υπάρχει μια κρυφή τάση προς την κατάθλιψη που μας εξαναγκάζει να απωθήσουμε και να καταπιέσουμε ψυχικά περιεχόμενα. Δεν πρόκειται για τιμωρία αλλά ίσως συνέπεια της αποκοπής μας από την ανθρώπινη, ενστικτώδη πλευρά του εαυτού μας. Ο Καρλ Γκούσταβ Γιουνγκ, υπήρξε ένας από κορυφαίους ψυχολόγους του 20ού αιώνα. Γεννήθηκε στις 26 Ιουλίου του 1875 στο Kesswil της Ελβετίας. Ως μαθητής

Η ιερή αγελάδα του τουρισμού

Εικόνα
Στον δρόμο που οδηγούσε στο λιμάνι του κοσμοπολίτικου νησιού των Κυκλάδων το μποτιλιάρισμα θύμιζε τη λεωφόρο Κηφισού. O προβλήτας ήταν ήδη γεμάτος φορτηγά και επιβατικά οχήματα. Το πλοίο για Πειραιά καθυστερούσε, οι οδηγοί περίμεναν στο λιοπύρι, οι λαμαρίνες έκαιγαν. Δυο-τρεις λιμενικοί, κάθιδροι, προσπαθούσαν να βάλουν τάξη στο χάος. Νεοφερμένος στο νησί ο ένας, ποτέ δεν περίμενε ότι θα αντιμετώπιζε τέτοιες καταστάσεις: ουρές ταξιδιωτών – ακόμη αναρωτιέται «πώς τους σηκώνει όλους μια σταλιά τόπος» –, χιλιάδες αυτοκίνητα στο περιορισμένης χωρητικότητας οδικό δίκτυο, εντάσεις, καβγάδες, απίστευτη ηχορρύπανση. Είχε χαρεί όταν διορίστηκε εκεί. «Τυχερέ, θα είναι σαν να κάνεις διακοπές», του έλεγαν οι φίλοι του. Ομως η καθημερινότητα δεν είναι σαν τα μαγευτικά ηλιοβασιλέματα στα αφιερώματα των ταξιδιωτικών εντύπων και ιστοσελίδων. Ο μισθός του είναι 980 ευρώ. Πληρώνει 600 ευρώ ενοίκιο για να μένει «σε μια τρύπα». Με τα υπόλοιπα πρέπει να καλύψει λογαριασμούς και διατροφή. «Τον χειμώνα κάποι

Επανάσταση καθημερινή

Εικόνα
  Επανάσταση καθημερινή  Το ζήτημα δεν είναι να νικήσεις τον καπιταλισμό, σήμερα, τώρα, γιατί αυτό δεν γίνεται και πορευόμαστε συνηθίζοντας στα ωραία λόγια με χρωματιστές κορδέλες περιτυλίγματος. Καταντήσαμε έτσι λαός των λόγων ενώ η πράξη μας πάει συνήθως αλλού. Το πλοίο της ιστορίας πορεύεται αργά, δεν είναι βάρκα, αλλά μεγάλο πολυώροφο κρουαζερόπλοιο που κάνει μανούβρες δύσκολες σε κάθε λιμάνι και θέλει χρόνο να ορθοπλωρίσει. Καμιά φορά ξεχνά τον προορισμό του και γυρίζει πίσω! Αυτό που χρειάζεται είναι να ναρκοθετήσουμε την πορεία του καπιταλισμού και των αγορών και της τοκογλυφίας και της χρηματοπιστωτικής ολιγαρχίας, χτυπώντας στην καρδιά του κτήνους, τις αξίες τους. Αναδείχνουμε στη θέση τους άλλα οράματα και φροντίζουμε να ζούμε την κάθε μας μέρα υπηρετώντας και προωθώντας την σημασία τους. Να διατηρεί μια φλόγα επαναστατικότητας η καθημερινή μας ζωή, αυτό είναι το μέγα ζήτημα, να προχωρούμε σύμφωνα με τις αξίες μας και να τις διαδίδουμε.   Επανάσταση καθημερινή, αλλά πρώτα

Διάλεξα τη μοναξιά για να υπερασπιστώ τον εαυτό μου.

Εικόνα
Προστατεύω τον εαυτό μου από την ανθρωπιά που με περιβάλλει, από αυτή τη θορυβώδη και παρεμβατική ανθρωπότητα. Ζω περιτριγυρισμένη από ζώα, δέντρα, λουλούδια. Έχω άλογα, γαϊδούρια, κριάρια, κατσίκες, γουρούνια, κότες, πάπιες, χήνες, περιστέρια. Φυσικά, γάτες και σκυλιά. Δεν ξέρω καν πόσα είναι... Νιώθω πολύ πιο κοντά στη φύση και τα ζώα παρά με τους ανθρώπους. Ομολογώ ότι μισώ το μεγαλύτερο μέρος του ανθρώπινου είδους. Υποστήριξα τα ζώα για να καταλάβω επιτέλους την ύπαρξή μου εδώ κάτω. Προσπαθώ να εξηγήσω στον άνθρωπο ότι οι σκληρότητες που επιβάλλονται στα ζώα είναι ανάξιες, απαράδεκτες, απάνθρωπες ... Δεν δίνω δεκάρα που ο κόσμος θυμάται τη θεϊκή Μπριζίτ Μπαρντό, που τώρα δεν είναι καθόλου θεϊκή». Brigitte Bardot συνέντευξη με ημερομηνία 26 Σεπτεμβρίου 2009 Πηγή: Το Παλιατζίδικο των Αναμνήσεων

Ρουσφέτι: η κατάρα που συνοδεύει το δημόσιο βίο.

Εικόνα
Το ρουσφέτι αποτελεί σημαντικό εργαλείο για τη συλλογή ψήφων. Διατρέχει την πολιτική ζωή της χώρας, από συστάσεως του ελληνικού κράτους και δηλητηριάζει την ορθολογική λειτουργία του. Για τον περιορισμό του έγιναν πολλές προσπάθειες με κορυφαία αυτήν που έχει καταγραφεί τον όνομα του εισηγητή υπουργού Αναστάση Πεπονή. Πρόκειται για τον νόμο που θεσμοθέτησε, το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) και κατάργησε τους χωρίς κριτήρια διορισμούς στο δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως είναι και η τοπική αυτοδιοίκηση. Οι προσπάθειες από ορισμένες μετέπειτα κυβερνήσεις για την «βελτίωσή του», μείωσαν την αποτελεσματικότητα του νόμου, αλλά καμιά δεν τόλμησε να τον καταργήσει. Όμως παραθυράκια υπάρχουν, που «αξιοποιούνται» από υπουργούς και δημάρχους. Και μιας και αναφερόμαστε σε αξιωματούχους της πολιτικής ας προεκτείνουμε το θέμα και σε άλλες περιπτώσεις. Η επιλογή ενός στρατεύσιμου στο σώμα της προτίμησής του, η μετάθεσή του από την παραμεθόριο σε μονάδα της Αττικής, η εξυπ

Δημοτικό Συμβούλιο σήμερα στις 19:00 με τα παρακάτω θέματα

Εικόνα
  ΘΕΜΑ 1 ο : Τέταρτη αναμόρφωση του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2022 Δήμου Πάρου. Εισηγητής: Ρούσσος Βατίστας, Αντιδήμαρχος. ΘΕΜΑ 2 ο : Υπαγωγή επιχείρησης στη διάταξη του άρθρου 5 του Ν.429/76 περί εποχικότητας επιχειρήσεων. Εισηγητής: Ρούσσος Βατίστας, Αντιδήμαρχος. ΘΕΜΑ 3 ο : Υποχρεωτική αναμόρφωση του πίνακα στοχοθεσίας των οικονομικών αποτελεσμάτων 2022 του ΝΠΔΔ Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάρου – Αντιπάρου. Εισηγητής: Καραχάλιος Σταύρος, Πρόεδρος Δ.Λ.Τ. Πάρου – Αντιπάρου. ΘΕΜΑ 4 ο : Ορισμός Εκπροσώπου του Δήμου Πάρου στα σχολικά συμβούλια. Εισηγητής: Κωβαίος Μάρκος, Δήμαρχος. ΘΕΜΑ 5 ο : Ορισμός Επιτροπής Εκτίμησης δημοτικών ακινήτων προς μίσθωση στην θέση «Αγορά» Παροικίας  της Κοινότητας Πάρου του Δήμου Πάρου. Εισηγητής: Κωβαίος Μάρκος, Δήμαρχος. ΘΕΜΑ 6 ο : Αντικατάσταση μέλους της επιτροπής προελέγχου &a

Οικονομία και ηθική

Εικόνα
  Οικονομία και ηθική Ο Αμάρτυα Σεν, παγκοσμίως, γνωστός οικονομολόγος με βραβείο Νόμπελ το 1997, προσπάθησε να δείξει σε άρθρα του ότι η πραγματική αντιμετώπιση των προβλημάτων έγκειται στον επαναπροσδιορισμό της οικονομικής επιστήμης με πιο ανθρώπινες βάσεις και πιο κοντά στην ηθική. Χωράει η ηθική και η ανθρωπιά στην οικονομία; Με τον αποκλεισμό τους από την οικονομία φτάσαμε στο σημερινό σημείο, όπου αυτή αποσπάστηκε από την πολιτική κι έγινε πρωτεύουσα δύναμη οδηγώντας στα σημερινά αδιέξοδα με τις αγεφύρωτες οικονομικές διαφορές και ανισότητες. Κατά τον νομπελίστα οικονομολόγο η μελέτη της οικονομίας δεν μπορεί να αποσυνδεθεί από εκείνην της ηθικής και πολιτικής φιλοσοφίας. Υπάρχει το πρόβλημα των ανθρώπινων κινήτρων που συσχετίζονται με το ηθικό ερώτημα πώς πρέπει κάποιος να ζει. Ο Ισπανός φιλόσοφος Φερνάντο Σαβατέρ θεωρεί ότι είναι επείγον να επανεξετάσουμε τον κτητικό και σωρευτικό εγωισμό, για να απελευθερώσουμε την αγάπη για τον εαυτό μας, λογαριάζοντας πόσο καλύτερα είνα

Άλλη μία συνέπεια της εμπεδωμένης ατιμωρησίας της Αστυνομίας!

Εικόνα
Δύο αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ κατηγορούνται ότι βίασαν μία 19χρονη κοπέλα στο ΑΤ Ομόνοιας και κατέγραψαν την ειδεχθή πράξη τους μέσω κάμερας. Όλως τυχαίως βέβαια, οι κάμερες του Αστυνομικού Τμήματος Ομόνοιας - για το οποίο κατά καιρούς υπάρχουν καταγγελίες αστυνομικής αυθαιρεσίας - δεν είχαν καταγράψει κάτι από το περιστατικό καθώς σύμφωνα με πληροφορίες εδώ και πολύ καιρό δεν λειτουργούσαν! Στους δύο αστυνομικούς ασκήθηκε ποινική δίωξη για το κακούργημα του ομαδικού βιασμού αλλά και το αδίκημα της παραβίασης του νόμου περί προσωπικών δεδομένων, καθώς φέρονται να κατέγραψαν μέσω κάμερας την κακοποίηση! #StopViolence #ΕΛΑΣ #StopPoliceBrutality Πηγή:  ROSA

ΜΙΑ ΚΑΤΣΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ. ΣΗΜΑΝΕ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ.

Εικόνα
Dimitris Calandranis Πριν τρεις εβδομάδες το’ σκασε μια κατσίκα από ένα μικρό μαντρί στην Αγκαιριά. Από εκείνη τη στιγμή σήμανε συναγερμός. Βγήκαν περίπολοι που χρησιμοποίησαν και ντρόν για να την εντοπίσουν, πλην όμως, στάθηκε αδύνατο να την πιάσουν. Μόλις αντιλαμβανόταν τους ανθρώπους να πλησιάζουν έτρεχε προς το βουνό, όπου κανείς δεν μπορούσε να τη φτάσει. Και τώρα παραμένει εκεί και όταν πεινάσει κατεβαίνει στα χαμηλά, σε κήπους και χωράφια και τρώει ό τι πράσινο βρίσκει μπροστά της: κλήματα, ελιές, ζαρζαβατικά, ενώ ο ιδιοκτήτης της στήνει καρτέρι κάθε τόσο μαζί με έναν ειδικό, για να την «συλλάβουν». Παρόλα αυτά, μέχρι αυτή τη στιγμή η κατσίκα παραμένει ελεύθερη. Όλοι γνωρίζουμε ότι η κατσίκα είναι ένα σκληροτράχηλο ζώο που μας προμηθεύει υγιεινό γάλα, ξινομυζήθρες και νόστιμο κρέας, πλην όμως επικίνδυνη όταν μένει ελεύθερη, κάτι που συμβαίνει συχνά, παρά τις προσπάθειες των ιδιοκτητών. Και εδώ τίθεται το θέμα: Όσα χρόνια οι ιδιοκτήτες εφάρμοζαν το παστούρωμα, που σωστά απαγορεύτ