Αναρτήσεις

Περί εξάρτησης ο λόγος.

  Περί εξάρτησης ο λόγος. Κάθε είδους εξάρτησης. Είτε αυτή λέγεται τσιγάρο, είτε facebook , είτε φαγητό….. « Η εξάρτηση είναι μια υπαρξιακή ασθένεια. Είναι το αποτέλεσμα της έλλειψης πληρότητας του ανθρώπου. Είναι το αποτέλεσμα ενός νου που νοσεί, όντας υποδουλωμένος σε φανταστικούς φόβους, στους ίδιους τους δικούς του φόβους. Είναι η ορατή ένδειξη πως κάποιος έχει παραιτηθεί από το όνειρό του. Να είσαι εξαρτημένος σημαίνει να παύεις να πιστεύεις στον εαυτό σου. Να είσαι εξαρτημένος σημαίνει να παύεις να ονειρεύεσαι.» Απόσπασμα από το βιβλίο του Elio D ’ Anna «Η Σχολή των Θεών» Και ο πλήρης πρώτος τον λίθον βαλέτω… Ζ. Κ.

ΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΑΟΥΣΑ

Εικόνα
Μέρα γιορτής η σημερινή μέρα για τη Νάουσα. Το χωριό γιορτάζει τα εννιάμερα της Παναγίας με όλη την λαμπρότητα που αρμόζει στη μεγάλη αυτή Θεομητορική εορτή. Αρχιερατική Θεία Λειτουργία, περιφορά της Ιερής Εικόνας της Παναγίας και το βράδυ βεγγαλικά και κουρσάρικα δρώμενα, με τον κόσμο κάθε χρόνο να δημιουργεί το αδιαχώρητο. Αυτή είναι η μία όψη αυτής της περιοχής της Πάρου, που αναπτύχτηκε ταχύτατα και έγινε γνωστή για την ομορφιά της και τη φιλοξενία των κατοίκων της, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε όλη την υφήλιο. Η άλλη όψη της περιοχής είναι χρωματισμένη με σκούρα χρώματα. Σήμερα δεν θα ασχοληθούμε με καταστάσεις που έχουν σκορπίσει ανησυχία και απογοήτευση σε αρκετούς Ναουσαίους και ιδιαίτερα στους πιο ευαίσθητους, που δεν βλέπουν μόνο το χρώμα του χρήματος, αλλά και όσα άλλα το συνοδεύουν. Χρόνια πολλά στις Ναουσαίες και τους Ναουσαίους! Πηγή:  ΠΑΡΟΣ Αλλαγή Πορείας

Ευχαριστήρια επιστολή

Εικόνα
Η Περιφερειακή Ενότητα Πάρου, το τμήμα Κοινωνικής Μέριμνας κι ο Έπαρχος Πάρου κ. Κωνσταντίνος Μπιζάς , εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες μας προς την κα Μαρία Γαβαλά, κάτοικο Νάουσας Πάρου για τη δωρεά ειδών ρουχισμού στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Πάρου. Στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε είναι σημαντικό όλοι οι φορείς, να σταθούμε αρωγοί σε κάθε προσπάθεια που έχει στόχο να βελτιώσει τις συνθήκες διαβίωσης των συνανθρώπων μας. Ωστόσο, σημαντική είναι και η συμβολή των συμπολιτών μας στην προσπάθεια αυτή, είτε μέσω δωρεών σε είδη ρουχισμού, σχολικά είδη ή ακόμα και προφορά του χρόνου τους στα πλαίσια του εθελοντισμού. Με εκτίμηση Ο Έπαρχος Πάρου Κωνσταντίνος Μπιζάς

Συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο την Τετάρτη 24-08-2022 και ώρα 19.30΄ στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου,

Εικόνα
ΘΕΜΑ 1ο: Συζήτηση και λήψη απόφασης επί των: Έγκριση σχεδίου απολογισμού τιμολογιακής πολιτικής και εισφορών μελών Φο.Δ.Σ.Α. Νοτίου Αιγαίου Α.Ε.,οικονομικού έτους 2021. Έγκριση σχεδίου επικαιροποίησης-τροποποίησης τιμολογιακής πολιτικής Φο.Δ.Σ.Α. Νοτίου Αιγαίου Α.Ε., οικονομικού έτους 2022, Έγκριση σχεδίου τεχνικού προγράμματος Φο.Δ.Σ.Α. Νοτίου Αιγαίου Α.Ε., οικονομικού έτους 2023,

Οι αρχαιότητες της Πάρου και η θέση μας

Εικόνα
Η αρχαιολογική υπηρεσία υπήρξε και παραμένει ο φτωχός συγγενής του ελληνικού κράτους. Με ελάχιστα κονδύλια οι αρχαιολόγοι μας προσπαθούν να αναδείξουν τους αρχαιολογικούς θησαυρούς της χώρας και σε αρκετές περιπτώσεις τα καταφέρνουν κυρίως με χορηγίες εφοπλιστών. Παράδειγμα η ανασκαφή και η ανάδειξη του ιερού του Δεσποτικού από τον αρχαιολόγο Γιάννο Κουράγιο, που χωρίς τους χορηγούς που τον στήριξαν και τον στηρίζουν θα είχε πράξει ελάχιστα. Παρόλα αυτά υπάρχουν θέματα στην Πάρο που δεν απαιτούν χρήματα ή μπορούν να αντιμετωπιστούν με ελάχιστα ποσά με μία προϋπόθεση: την καλή συνεργασία του Δήμου μας με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων.

Αυτά είναι τα χάλια της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής

Εικόνα

Η Αθήνα στο έλεος του τουρισμού

Εικόνα
Τάσης Παπαϊωάννου* Οι πολυ­διαφημισμένες αστικές αναπλάσεις, που συντελούνται τα τελευταία χρόνια μετατρέποντας το κέντρο σε ένα απέραντο σκονισμένο εργοτάξιο, δεν απευθύνονται ως θα όφειλαν στους κατοίκους της Αθήνας, αλλά κυρίως στους τουρίστες. Στολίζουμε και εξωραΐζουμε τη βιτρίνα απ’ όπου θα περάσουν τα διώροφα πούλμαν των ξένων επισκεπτών και αγνοούμε επιδεικτικά το κυρίως σώμα της πόλης, των αμέτρητων γειτονιών που ασφυκτιούν και αγωνίζονται μάταια να αναπνεύσουν.

Δύο Αξεσουάρ Παντρεύονται

Εικόνα
  από   Νίκος Τουλαντάς  - 5 Αυγούστου 2022 Είναι μία στατιστική αλήθεια: ποτέ πριν την εποχή μας, τα περισσότερα ζευγάρια δεν είχαν πιο πολλά ζώα από παιδιά (το πιο σύνηθες είναι ο ίδιος αριθμός). Άλλη αλήθεια: ποτέ πριν την εποχή μας δεν σύναπτες και ξεσύναπτες ερωτικό δεσμό τόσες πολλές φορές στη ζωή σου, εφόσον, το πέντε-δέκα «σχέσεις» (υπό πειραματισμό συσχετισμοί ουσιαστικά) θεωρείται φυσιολογικό και μάλιστα απαραίτητο για την απόκτηση ξεκάθαρης γνώσης του «τί χρειάζεσαι». Ο άλλος είναι αυτό που χρειάζεσαι, όχι αυτό που χρειάζεσαι – πέρα από τον έλεγχό σου, τους όρους και τις λογικές αναστολές – να αγαπάς και να προσέχεις. Ζει κανείς χωρίς να έχει έναν έρωτα στον οποίον να ατενίζει η ύπαρξή του; Ζει κανείς χωρίς να βγαίνει απʼ το πετσί του; Μετά ρωτάς: Για τί ζει; Επίσης παράδοξο: οι περισσότεροι άνθρωποι που δια υπέρμετρου αυτοκαλωπισμού προωθούν την ερωτικότητά τους, στην ουσία είναι από τους πιο, κυριολεκτικά, ξεν-έρωτους: ο διαπροσωπικός έρωτας έχει γίνει έρωτας με ένα αξεσου

Γονείς, παιδιά, Θρησκευτικά, σχολείο, στάσεις.

Εικόνα
του Παντελαίου Γιάννη          Ασκώντας το επάγγελμα του εκπαιδευτικού γύρω στα 16 χρόνια σε δημόσιο σχολείο, αναπόδραστα παρατηρώ  τις στάσεις των μαθητών αλλά και των γονέων σε ζητήματα που αφορούν σε ποικίλα θέματα όπως η χρησιμότητα των μαθημάτων, η κατάρτιση του προσωπικού, η συμπεριφορά, η αναγκαιότητα των νόμων και πολλά άλλα. Το Γυμνάσιο αποτελεί ένα μεταβατικό στάδιο στην ζωή των μαθητών, μια γέφυρα ανάμεσα στην παιδική ηλικία και στην κυρίως εφηβεία του Λυκείου, εκεί όπου συναντά κανείς την αθωότητα ταυτόχρονα με το ξύπνημα της σεξουαλικότητας τόσο στα αγόρια όσο και στα κορίτσια. Μία, αν μη τι άλλο, ευαίσθητη καμπή. - Χαίρω πολύ! Ωραίος πρόλογος! θα σκεφτεί κανείς. Συχνά ακούω από τους μαθητές μέσα σε αυτή την αθωότητα αλλά και ειλικρίνεια που τους χαρακτηρίζει. - Γιατί υπάρχουν τα Αρχαία Ελληνικά, θα συναντήσουμε κάποιον αρχαίο στο δρόμο; Οι ίδιες ερωτήσεις διατυπώνονται και για άλλα μαθήματα. Χρειάζεται αρκετή μαεστρία ώστε να απαντήσεις αν δεν θέλεις φυσικά να ακολουθήσει