Σχολιασμός της δήλωσης του Μάρκου Κωβαίου στη «Φωνή της Πάρου»


Ο Μάρκος Κωβαίος υπήρξε δημοτική αρχή επί 12 συναπτά έτη:

4 χρόνια ως αντιδήμαρχος επί δημαρχίας Χρήστου Βλαχογιάννη και 8 χρόνια ως Δήμαρχος. Δεν είναι λίγα τα χρόνια που υπηρέτησε το δήμο μας ως δημοτική αρχή.

Δεν προτιθέμεθα να μηδενίσουμε το έργο του. Αυτό που υποστηρίζουμε είναι, ότι είναι λίγο σε σχέση με τη μεγάλη διάρκεια της θητείας του. Και επίσης ότι είναι λάθος του να οικειοποιείται έργα για τα οποία προσπάθησαν και άλλοι δήμαρχοι για να φτάσουν (τα έργα) εκεί που έφτασαν ή και να έχουν ολοκληρωθεί.

Υποστηρίζει στη δήλωσή του, ότι έβαλε το νησί μας στον τουριστικό χάρτη της Μεσογείου. Δεν θα αμφισβητήσουμε ότι έκανε προσπάθειες για την τουριστική προβολή του νησιού μας. Αλλά η Πάρος υπήρξε σημαντικός τουριστικός προορισμός πολύ πριν καν αυτός γεννηθεί! Μόνο που επί θητείας του, οι πολυπληθείς επισκέπτες μας αντίκρισαν κλειστές ή βρώμικες δημοτικές τουαλέτες, κυκλοφοριακό χάος, ανοργάνωτα παρκινγκ και προβληματική καθαριότητα. Ήταν κυρίως η ιδιωτική πρωτοβουλία που κάλυψε σε σημαντικό βαθμό το έλλειμμα στην παροχή υπηρεσιών και ισοφάρισε τη δημοτική ανεπάρκεια.

Αναφέρθηκε στο νέο αεροδρόμιο, ένα έργο που πολεμήθηκε όσο κανένα άλλο, από ελάχιστους συμπατριώτες και από ένα ισχυρό λόμπι μη παριανών που το ενέπλεξαν σε δικαστικές περιπέτειες. Διασώθηκε έπειτα από πολλές προσπάθειες πολλών, χωρίς ακόμα να έχει ολοκληρωθεί. Θυμίζουμε ότι ο διάδρομος κατασκευάστηκε με υπουργική απόφαση του τότε υπουργού Γιάννη Ραγκούση, τα κτήρια κατασκευάστηκαν με χρηματοδότηση από την Aegean airlines και σε συνεννόηση με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Ασφαλώς βοήθησε και ο Δήμος. Αλλά εάν δεν είχαν προηγηθεί τα προηγούμενα, αεροδρόμιο δεν θα υπήρχε. Θεωρούμε επίσης θετικό ότι ο δήμος έκανε με δικό του δικηγόρο παρέμβαση στο Συμβούλιο της Επικρατείας, που ακόμα δεν έχει βγάλει απόφαση.

Συνιστούμε στο Δήμαρχο αντί της περιαυτολογίας, να παρακολουθεί την εξέλιξη του έργου, γιατί σύμφωνα με δικές μας πληροφορίες έχει πάλι κολλήσει στα γρανάζια της γραφειοκρατίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Αναφέρεται στη δήλωσή του και στην κατασκευή αλιευτικών καταφυγίων. Προφανώς εννοεί το αλιευτικό καταφύγιο της Αλυκής, η διαδρομή του οποίου ξεκίνησε από το 1998. Και δεν μας λέει λέξη για την αποχέτευση της δυναμικά αναπτυσσόμενης περιοχής, που τα λήμματα μολύνουν το χερσαίο και θαλάσσιο περιβάλλον.

Αλλά εάν εννοεί και την μαρίνα της Νάουσας, αυτή παραδόθηκε με προσωρινή άδεια λειτουργίας από την τότε έπαρχο Γρηγορία Πρωτολάτη, μετά τη λήξη της οποίας λειτουργεί αυθαίρετα και παράνομα, σύμφωνα με έγγραφο του υπουργείου τουρισμού, επειδή δεν έγιναν αποτελεσματικές ενέργειες νομιμοποίησης της λειτουργίας του έργου. Και τώρα η υπόθεση βρίσκεται στα γραφείο της εισαγγελικής αρχής.

Επειδή με εντυπωσιακές επικοινωνιακές ατάκες επιχειρείται πολιτική παραπλάνηση θα συνεχίσουμε και αύριο τον σχολιασμό μας, γιατί έχουμε να πούμε και άλλα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας μας μιλά για την ιδρυματοποίηση της παιδικής προστασίας

Καύσιμα: Στα επίπεδα προ του πολέμου οι τιμές- Μειωμένη η ζήτηση για βενζίνη

Υπάρχει ανεξάρτητη πολιτική;

Ο ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ

Προσεγγίζοντας και αναλύοντας τις πολιτικές δυνάμεις του νησιού μας: ΜΕΡΑ25