Ανείπωτη τραγωδία – έγκλημα ιδιωτικοποίησης

Η Πόλη Αλλιώς εκφράζει την οδύνη της για την ανείπωτη τραγωδία που ζει ο λαός μας.

Δεκάδες νεκροί και τραυματίες, κυρίως φοιτητές, που επέστρεφαν στην πόλη μας, καθιστούν την εικόνα αβίωτη. 

Το πρωτοφανές δυστύχημα της μετωπικής σύγκρουσης των τρένων φέρνει στην επιφάνεια, με τον πιο δραματικό τρόπο, τις εγκληματικές ελλείψεις του σιδηροδρομικού δικτύου. Η διαχρονική απαξίωση, στα όρια της εγκατάλειψης, από όλες τις κυβερνήσεις είναι η αιτία του δυστυχήματος. Η υποβάθμιση του σιδηροδρόμου που αντικειμενικά και σε άλλες συνθήκες είναι το ασφαλέστερο, φτηνότερο και πιο οικολογικό μέσο μεταφοράς έγινε σε όφελος των αυτοκινητοδρόμων των "εθνικών" εργολάβων και της βιομηχανίας αυτοκινήτων. Οι μνημονιακές πολιτικές της Ε.Ε. και των αγορών (με την "ανακουφιστική" συμφωνία του πολιτικού προσωπικού), επέβαλαν το ξεπούλημα του ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στην Ιταλική Trenitalia (κρατικών μάλιστα συμφερόντων!!). Τα ιδιωτικό-οικονομικά κριτήρια όμως της εταιρείας είχαν, έχουν και θα έχουν μόνον το κέρδος. Και κέρδος χωρίς συμπίεση του κόστους δεν υπάρχει στην καπιταλιστική οικονομία.

Λογικά λοιπόν οδηγηθήκαμε σε:
• Συρρίκνωση του ανθρώπινου δυναμικού (700 αντί για 2100 εργαζόμενοι)
• Κατακερματισμός αρμοδιοτήτων
• Ανύπαρκτη συντήρηση δικτύου
• Ελλιπέστατα μέτρα ασφάλειας
• Χειροκίνητη (και όχι ηλεκτρονική) ρύθμιση των συρμών
• Φανάρια που (όταν υπάρχουν) δεν λειτουργούν
• "Τυφλές", χωρίς δυνατότητα ενδοεπικοινωνίας, διαδρομές.
• Παλιοί και ακατάλληλοι συρμοί

Η τραγωδία που ζούμε είναι πολύ μεγάλη και δεν θα επιτρέψουμε να "περάσει" με ευχές, υποσχέσεις και κροκοδείλια δάκρυα.

Η Πόλη Αλλιώς απαιτεί την παραίτηση του υπουργού μεταφορών.

Ζητά (και θα παλέψει με άλλους φορείς της πόλης), την αποβολή, χωρίς αποζημίωση, της ιταλικής εταιρείας. Την ενοποίηση - σ' έναν δημόσιο φορέα, με κοινωνικό έλεγχο - όλων επιμέρους φορέων του σιδηροδρομικού δικτύου.

Ζητά να στελεχωθεί με ανθρώπινο δυναμικό. Προσλήψεις και σταθερές σχέσεις εργασίας για έμπειρο και ξεκούραστο προσωπικό

. Να υπάρξει γενναία χρηματοδότηση και πλήρης ηλεκτρονική εγκατάσταση.

Να αναδειχθεί, μέσω της τιμολογιακής πολιτικής ο λαϊκός χαρακτήρας του μέσου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Από τη Μεγάλη Παραίτηση στη γενικευμένη δυσφορία

Αρχεία δεδομένων

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΠΑΡΑΛΙΕΣ

Η συνέχεια του χθεσινού μας άρθρου για τις δημοτικές εκλογές του 2019

Για να μην πούμε το νερό - νεράκι

ΜΙΧΑΪΛΟΒΙΤΣ: ”ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ”

Σύσταση Επιτροπής Περιβάλλοντος Δήμου Πάρου