Μόνο το σύστημα είναι πάνω

Γράφει ο Nikos Karamanos

- Τράπεζα θεμάτων;
- Μάλιστα κύριε. Τι θα θέλατε;
- Ψηλά τα χέρια! Αδειασέ μου το ταμείο σ αυτή τη σακούλα! ΤΩΡΑ!
- Μα κύριε ... εμείς δεν έχουμε λεφτά
- Και τότε τι σόι τράπεζα είστε;
- Θεμάτων. Θέματα έχουμε εδώ για τις εξετάσεις
- Ποιες εξετάσεις; Ούρων;
- Των σχολείων
- Ε φέρτε μου τότε απ αυτό
- Ποιο αυτό;
- Θέματα εξετάσεων σχολείων
- Ξέρετε ... Αυτή τη στιγμή το σύστημα είναι κάτω
- Ασε τις μαλακίες κοπελιά. Το σύστημα πάντα πάνω είναι! Εμείς είμαστε στα κάτω μας ... Χθες σε τράπεζα σπέρματος, σήμερα σε τράπεζα θεμάτων, μ αυτή τη κωλοκρίση έχουν μείνει οι τράπεζες από λεφτά και πουλάνε σπέρματα και θέματα. Και το σπέρμα δεν είναι θέμα, ούτε και το θέμα είναι θέμα. Το θέμα είναι πως δεν πέφτει το σύστημα!
- Μα το σύστημα κάτω είναι. Από χθες ...
- Αλήθεια;
- Μάλιστα
- Κι εγώ γιατί δεν το μαθα;
- Μα το είπαν στις ειδήσεις
- Δε βλέπω τηλεόραση. Ολο ψέματα λένε
- Αν βλέπατε όμως, θα μαθαίνατε πως το σύστημα είναι κάτω
- Δεν σου πα γω; Ολο ψέματα λένε! Ελα πιάσε τώρα τα λεφτά να τελειώνουμε! Ακου τράπεζα θεμάτων και το σύστημα είναι κάτω. Τα μασάω εγώ αυτά;
- Δεν έχω λεφτά κύριε. Να! Ψάξτε τη τσάντα μου. Μια δωροεπιταγή έχω απ τα ΒΓ Μπακαλόπουλος κι ένα εισιτήριο για το μετρό
- Ποιο μετρό;
- Της Θεσσαλονίκης
- Εχει μετρό η Θεσσαλονίκη;
- Βεβαίως. Το είπαν στις ειδήσεις!
- Κατάλαβα. Δεν έχει. Φέρε τη δωροεπιταγή τότε να τη κάνω. Δε βαριέσαι, καλή είναι κι αυτή. Θα πάρω ένα κιλό φέτα
- Μα είναι 6ευρη
- Θα πάρω μισό κιλό φέτα
- Μα δεν φτάνει
- Θα πάρω πέντε λίτρα λάδι
- Πάλι δεν φτάνει
- Θα πάρω δύο λίτρα λάδι ... Ελα φέρτην!
- Ορίστε ...
- Μήπως έχεις και κανένα σάντουιτς;
- Εχω ένα με μπρόκολο, αβοκάντο και σόι σος
- Το σόι μου ... Αυτό δεν τρώγεται! Πάω να τη κάνω. Τσάμπα έχασα το χρόνο μου. Πάω απέναντι στο ψιλικατζίδικο. Κάτι θα χει το ταμείο
- Μπα ... Τσάμπα θα πάτε. Εχει διακοπή ρεύματος μέχρι τις 6 το απόγευμα και είναι κλειστό
- Γαμώ το σύστημά σας! Μόνο αυτό είναι πάνω και όλα τ άλλα είναι κάτω!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Από τη Μεγάλη Παραίτηση στη γενικευμένη δυσφορία

Αρχεία δεδομένων

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΠΑΡΑΛΙΕΣ

Η συνέχεια του χθεσινού μας άρθρου για τις δημοτικές εκλογές του 2019

Για να μην πούμε το νερό - νεράκι

ΜΙΧΑΪΛΟΒΙΤΣ: ”ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ”

Σύσταση Επιτροπής Περιβάλλοντος Δήμου Πάρου