Αναρτήσεις

Ότι είναι η Οία για τη Σαντορίνη είναι η Νάουσα για την Πάρο.

Εικόνα
Η Οία έχει το μοναδικό ηλιοβασίλεμα που έρχονται πούλμαν γεμάτα με τουρίστες για να το απολαύσουν και να το φωτογραφίσουν και στη Νάουσα έρχονται από όλη την Πάρο για να απολαύσουν το γραφικό λιμανάκι με το κάστρο πίνοντας ούζο με καταπληκτικούς μεζέδες. Και δεν είναι μόνο αυτό. Είναι και οι παραλίες με υπέροχες αμμουδιές που είναι απλωμένες σχεδόν σε όλο τον κόλπο, από τον Άι Γιάννη και τις Κολυμπήθρες μέχρι τη Σάντα Μαρία και ακόμα παραπέρα.

ΟΤΑΝ Ο ΛΑΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ …

Εικόνα
Για πρώτη φορά φέραμε το θέμα των αρχαίων λατομείων στο δημοτικό συμβούλιο το 2019 και με απόφαση του τότε συγκροτήθηκαν η συντονιστική και η επιστημονική επιτροπή με στόχο την προστασία, τη διάσωση, την ανάδειξη και την αξιοποίηση τους. Επανήλθαμε στο τελευταίο συμβούλιο μετά την ουσιαστική ακινησία τριών ετών και τη διαφαινόμενη κίνηση εξαγοράς της έκτασης των αρχαίων λατομείων από ιδιώτη. Οποιαδήποτε προσπάθεια ανάδειξης των αρχαίων λατομείων προϋποθέτει την επίλυση του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της έκτασης που βρίσκονται οι στοές και όχι μόνο. Όπως είναι γνωστό η έκταση ανήκει σε ιδιώτες. Οι εξαγγελίες του Υπουργείου Πολιτισμού, περί ένταξης των αρχαίων λατομείων στον προγραμματισμό του για το 2020, η υποβολή μελετών στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (ΚΑΣ) και ταυτόχρονα ο προγραμματισμός των απαλλοτριώσεων των όμορων οικοπέδων που ανήκαν στον αρχαιολογικό χώρο, μετά από δυο χρόνια παραμένουν κενό γράμμα.
  Ανεκτικότητα και περιέργεια Από το Θανάση Γιαλκέτση στην «Ελευθεροτυπία» του 2000 δημοσιεύτηκε κείμενο συνέντευξης σε περιοδικό του Βρετανού ιστορικού Θίοντορ Ζέλντιν με τίτλο: «Περιέργεια, μια αρετή για τον καινούριο αιώνα». Η ανεκτικότητα, εξηγεί ο ιστορικός, υιοθετήθηκε όχι από σεβασμό στις απόψεις των άλλων, αλλά επειδή οι άνθρωποι έπαψαν να πιστεύουν στις απόλυτες αλήθειες. Το ιδανικό της ανεκτικότητας δεν μπορεί να είναι αυτοσκοπός, αλλά μόνον ένα πρώτο βήμα. Μετά ακολουθεί η μεγάλη περιπέτεια της κατανόησης των άλλων. Δεν αρκεί να είσαι ανεκτικός, γιατί αυτό δεν σημαίνει ότι προσπαθεί κανείς να ενδιαφερθεί για τον άλλον, ότι προσπαθεί να τον καταλάβει. Πρέπει να υπερβούμε την ανεκτικότητα για να μην διακινδυνεύσουμε να πέσουμε στην μισαλλοδοξία. Ο μόνος τρόπος υπέρβασης, θα ήταν να υποκινήσουμε την περιέργεια για τους ξένους, για τη ζωή και τις περιπέτειες των χωρών τους. Η σύγχρονη κοινωνία υποκινεί εξ’ άλλου νέες περιέργειες και οι άνθρωποι υποστηρίζουν ότι είναι αδύνατο

Το προχθεσινό Συμβούλιο ήταν όλα τα λεφτά

Εικόνα
  Το προχθεσινό Συμβούλιο ήταν όλα τα λεφτά. Με βαριά θέματα όπως: Έγκριση σχεδίου απολογισμού τιμολογιακής πολιτικής και εισφορών μελών Φο.Δ.Σ.Α. Νοτίου Αιγαίου Α.Ε.,οικονομικού έτους 2021. Έγκριση σχεδίου επικαιροποίησης-τροποποίησης τιμολογιακής πολιτικής Φο.Δ.Σ.Α. Νοτίου Αιγαίου Α.Ε., οικονομικού έτους 2022, Έγκριση σχεδίου τεχνικού προγράμματος Φο.Δ.Σ.Α. Νοτίου Αιγαίου Α.Ε., οικονομικού έτους 2023, Έγκριση σχεδίου τιμολογιακής πολιτικής και εισφορών μελών Φο.Δ.Σ.Α. Νοτίου Αιγαίου Α.Ε., οικονομικού έτους 2023, Έγκριση σχεδίου προϋπολογισμού Φο.Δ.Σ.Α. Νοτίου Αιγαίου οικονομικού έτους 2023

ΝΕΟ ΧΑΡΑΤΣΩΜΑ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ

Εικόνα
Η πρόταση του Διοικητικού Συμβουλίου του Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦOΔΣΑ) Νοτίου Αιγαίου που θα συζητηθεί στη Γενική Συνέλευσή του στις 26 Αυγούστου, προβλέπει ετήσια εισφορά του Δήμου Πάρου 984.000 ευρώ, σχεδόν διπλάσια από την προβλεπόμενη του 2022 που υπολογίζεται στις 572.000 ευρώ. Είναι φανερό ότι με αυτή την τακτική η αύξηση των τελών καθαριότητας στο Δήμο μας είναι προ των πυλών! Επαληθεύεται η θέση και η εκτίμηση της Λαϊκής Συσπείρωσης ότι, ο επιβαλλόμενος κυβερνητικός σχεδιασμός μέσω και του ΦΟΔΣΑ Νοτίου Αιγαίου οδηγεί στην εμπορευματοποίηση και ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης των απορριμμάτων, εξασφαλίζοντας κέρδη για τους ομίλους που δραστηριοποιούνται στο χώρο, φορτώνοντας με καινούργια βάρη τα λαϊκά στρώματα που θα κληθούν να πληρώσουν το «κάγκελο».

Η διαχρονική ποιότητα της ποίησης!!!

Εικόνα
Σαράντα σβέρκοι βωδινοὶ μὲ λαδωμένες μποῦκλες σκεμπέδες, σταβροθόλωτοι καὶ βρώμιες ποδαροῦκλες ξετσίπωτοι, ἀκαμάτηδες, τσιμπούρια καὶ κορέοι ντυμένοι στὰ μαλάματα κ᾿ ἐπίσημοι κι ὡραῖοι. Σαράντα λύκοι μὲ προβιὰ (γι᾿ αὐτοὺς χτυπᾷ ἡ καμπάνα) καθένας γουρουνόπουλο, καθένας νταμιτζάνα! Κι ἀπὲ ρεβάμενοι βαθιὰ ξαπλώσανε στὸ τζάκι, κι ἀβάσταγες ἐνιώσανε φαγοῦρες στὸ μπατζάκι. Ὄξ᾿ ὁ κοσμάκης φώναζε: «Πεινᾶμε τέτοιες μέρες» γερόντοι καὶ γερόντισσες, παιδάκια καὶ μητέρες κ᾿ οἱ τῶν ἐπίγειων ἀγαθῶν σφιχτοὶ νοικοκυρέοι ἀνοῖξαν τὰ παράθυρα καὶ κράξαν: «Εἶστε ἀθέοι». Κώστας Βάρναλης Πηγή:  Μπογιόπουλος Νίκος

Τουριστική ανάπτυξη στην Κίνα

Εικόνα
Αυτό εδώ είναι το ψηλότερο και βαρύτερο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΣΑΝΣΕΡ του κόσμου!!! Ο ανελκυστήρας Bailong είναι χτισμένος δίπλα σε έναν βράχο που ξεπερνάει σε ύψος τα 325 μέτρα και βρίσκεται στην περιοχή Γουλινγκγιουάν, στην Κίνα! Το γιγαντιαίο αυτό ασανσέρ ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 1999 και τα έργο ολοκληρώθηκε σε μόλις 3 χρόνια! Βέβαια, η περιοχή αποτελεί Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO, οπότε πολλοί δε βρίσκουν και πολύ κουλ που έχει χτιστεί εκεί μια τεράστια μεταλλική κατασκευή που θα προσελκύσει εκατοντάδες νέους τουρίστες - κάτι που μπορεί να επιβαρύνει το πάρκο! Εικόνα από koolnews Πηγή:  Η γεωγραφία είναι πολύ κουλ

Μετά τη Μύκονο και τη Σαντορίνη, παίρνει σειρά η Πάρος

Εικόνα
Εάν θελήσουμε να παρακολουθήσουμε την πορεία που ακολουθεί η Πάρος και την κατάληξη αυτής της πορείας, εάν δεν παρέμβουμε, δεν έχουμε παρά να δούμε το τι συμβαίνει στη Μύκονο και τη Σαντορίνη . Η Μύκονος ήταν το πρώτο νησί που άρχισε να προσελκύει μεγάλο αριθμό τουριστών από τη δεκαετία του 1960. Σ΄αυτό συνετέλεσαν και οι αρχαιότητες της Δήλου, νησί ακατοίκητο στις μέρες μας , που στην αρχαιότητα έσφυζε από ζωή.
  Αντίδοτο στη βλακεία «Τα χρόνια της κρίσης υπάρχει η τάση στα Μέσα (τύπος, τηλεόραση, διαδίκτυο) να ερωτώνται οι καλλιτέχνες και γενικά οι δημιουργοί για την κρίση, γενικώς και αορίστως. Απαντήσεις τους σε τέτοιου είδους ερωτήσεις, είναι συνήθως κοινότοπες και αρκετές φορές βλακώδεις. Πολλοί καλλιτέχνες, είτε από δική τους ανάγκη να είναι παρόντες σε ένα διάλογο κουφών αλλά και κούφων (άδειων) είτε εξαναγκαζόμενοι από το περιβάλλον, κατρακυλούν πολύ χαμηλά στην κλίμακα της ανοησίας». Αυτά μεταξύ άλλων γράφει στο "Βήμα" (25-6-2017) ο Νίκος Μπακουνάκης. Δεν είναι όμως μόνο οι καλλιτέχνες που διασπείρουν ασυλλόγιστα ανοησίες. Η πρώτη ευθύνη είναι των μέσων, η δεύτερη του κόσμου που αρέσκεται στο να καταναλώνει χαζομάρες (ήπια έκφραση) και η τρίτη των κάθε λογής αστεριών (αθλητών, ποδοσφαιριστών, ηθοποιών, πολιτικών και πολλών άλλων). Μόλις κάποιος διακριθεί σε κάτι (λ.χ. βάλει ένα γκολ σε αγώνα ή καταρρίψει κάποιο ρεκόρ στο πήδημα ή πει ένα ωραίο τραγούδι) γίνεται μικρός μ

Αυταπάτες

«Κοιτώντας τη ζωή σας προς τα πίσω, η μεγαλύτερη αυταπάτη που είχατε ποια ήταν;» ρώτησε τον Κώστα Μουρσελά, θεατρικό συγγραφέα κα δημιουργό του αριστουργήματος «Βαμμένα κόκκινα μαλλιά», ο Μάκης Προβατάς (Βήμα, 23-7-2017) λίγο πριν ο συγγραφέας αποβιώσει. Και η απάντηση του Μουρσελά ήταν: «Η ιδεολογία. Έδινα τα πάντα για να την υπερασπιστώ. Όταν ήμουν είκοσι χρόνων, ήμουν πολύ φανατισμένος. Αλλά τότε ακριβώς άρχισε η αλλαγή μου. Ανακάλυψα ότι ο φανατισμός δεν οδηγεί πουθενά. Είχα φίλους που φανάτισαν τη ζωή τους τόσο πολύ, που δεν μπορούσαν να το αλλάξουν και έφτασαν να μη μου μιλάνε καν. Τότε άρχισαν να μου λείπουν πολύ οι άνθρωποι που δεν ήταν φανατισμένοι» Και παρακάτω: «Ο φανατισμός έχει καταστρέψει τα πάντα στη ζωή μας. Μια ιδέα δεν είναι απαραίτητα αληθινή απλά επειδή πεθαίνεις γι’ αυτήν». Ο φανατισμός δεν είναι μόνο πολιτικός, αλλά και θρησκευτικός και ποδοσφαιρικός και κάθε λογής. Να προσέχουμε λοιπόν και να μη χάνουμε τους φίλους μας, ακόμα και τους συγγενείς. Εδώ ένας