Προτιμούν τα Ι.Χ, σε βάρος των φορτηγών – ψυγείων

Έφτασαν μέχρις εμάς παράπονα επιχειρηματιών, ότι τα πλοία της ακτοπλοΐας προτιμούν τα Ι.Χ, σε βάρος των φορτηγών – ψυγείων που μεταφέρουν ευπαθή προϊόντα στο νησί.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να πλήττεται όλη η αλυσίδα της εστίασης. Το προϊόν δεν φτάνει στην ώρα του στο κατάστημα πώλησης , δεν φτάνει στην ώρα του στο εστιατόριο, δεν φτάνει στην ώρα του στο τραπέζι του καταναλωτή – τουρίστα. Και αυτή είναι η καλύτερη των περιπτώσεων. Γιατί υπάρχει και η χειρότερη. Να μένει το εστιατόριο χωρίς την απαραίτητη τροφοδοσία στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου.

Αυτό το γνωρίζει το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης και το Υπουργείο Ναυτιλίας;

Οι βουλευτές μας είναι ενημερωμένοι;

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στα μπουζούκια

Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ … ΑΓΝΟΙΑΣ

Ενημέρωση σχετικά με την προμήθεια Μέσων Ατομικής Προστασίας (Μ.Α.Π.) δικαιούχων εργαζομένων Δήμου Πάρου

Ανακοίνωση της Επιτροπής Υγείας και Ασφάλειας των Εργαζομένων του Δήμου

ΑΠΟ ΑΠΟΙΚΙΑ ΧΡΕΟΥΣ, ΑΠΟΙΚΙΑ ΤΩΝ ΣΙΩΝΑΖΙ

Ανακοίνωση Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Πάρου Αντιπάρου (ΣΕΟΤΑΠΑ) για την χορἡγηση των Μἐσων Ατομικἡς Προστασἰας στους εργαζὀμενους