ΕΓΩ Ο ΓΚΑΝΓΚΣΤΕΡ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

Την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου δικάζομαι για άλλη μια φορά στην Ηγουμενίτσα πληρώνοντας της αληθεια μου το φόρο. Σάββατο θα γίνει ενημέρωση μα πρώτα θέλω να δηλώσω τούτα τα λόγια.

-Στο δικαστηριο που μου εκανε η ανδρομεδα ιχθυοκαλλιεργιες μαζι με τις δυο πολυεθνικες οπου ανηκει AMERRA CAPITAL KAI MUBADALA ME 140 ΔΙΣ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ εβαλαν τον διευθυντη τους να πει στη προεδρο οτι ειμαι γκανγκστερ
η προεδρος με ρωτησε τι εχετε να πειτε κυριε λοβερδο και απαντησα
ειμαι ενας γκανγκστερ που δουλευει 13 χρονια σε κλουβια ιχθυοκαλλιεργειων με βροχη,αερα,κρυο η 40 βαθμους κατω απο τον ηλιο

-Στο δικαστηριο που μου εκανε η ανδρομεδα ιχθυοκαλλιεργιες μαζι με τις δυο πολυεθνικες οπου ανηκει AMERRA CAPITAL KAI MUBADALA ME 140 ΔΙΣ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ εβαλαν τον διευθυντη τους να πει στη προεδρο οτι ειμαι δολοφονος και εχω σχεδιο δολοφονιας
η προεδρος ρωτησε τον διευθυνυη με τι στοιχεια το λετε αυτο και απαντησε ηρθε και μου ειπε οτι θα με σκοτωσει
η προεδρος με ρωτησε τι εχετε να πειτε κυριε λοβερδο και απαντησα
εκει ειναι το σπιτι μου με μια καταγγελια μπορουσε και μπορει η αστυνομια να βρει τα σχεδια δολοφονιας

-Στο δικαστηριο που μου εκανε η ανδρομεδα ιχθυοκαλλιεργιες μαζι με τις δυο πολυεθνικες οπου ανηκει AMERRA CAPITAL KAI MUBADALA ME 140 ΔΙΣ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ εβαλαν τον διευθυντη τους να πει στη προεδρο οτι ειμαι τρελος
η προεδρος με ρωτησε τι εχετε να πειτε κυριε λοβερδο και απαντησα
ειμαι ενας τρελος υπευθυνος για την διατροφη καθημερινα 4εκατομμυριων ψαριων λαυρακιων,τσιπουρων,ψευτοφαγκριων,κρανιων και διαχειριζομαι χιλιαδες ευρω καθημερινα για την εταιρια μια και οι τροφες ειναι το 70τοις εκατο του κοστους μιας μοναδας
επισης απαντησα δεν εχω κανενα προβλημα να μας εξετασουν ολους εμενα και διευθυντες να δουμε ποιος ειναι ο τρελος της υποθεσης αυτος που καταδικαζει τον καρκινο που λεγεται φορμολη οι αυτοι που τη ριχνουν σε τονους στη θαλασσα

-Στο δικαστηριο που μου εκανε η ανδρομεδα ιχθυοκαλλιεργιες μαζι με τις δυο πολυεθνικες οπου ανηκει AMERRA CAPITAL KAI MUBADALA ME 140 ΔΙΣ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ εβαλαν τον διευθυντη τους να πει στη προεδρο οτι ο λοβερδος στελακατος χρηστος δολοφονουσε τα σπανια ειδη στη μοναδα που εχουμε και τα εδενε κομπο στα κλουβια να μας ενοχοποιησει.ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΑ ΖΩΑ ΕΙΠΕ
η προεδρος με ρωτησε τι εχετε να πειτε κυριε λοβερδο και απαντησα η γκανγκστερ, η δολοφονος ανθρωπων και ζωων, η τρελος διαλεξτε γιατι ολα αυτα δεν γινονται
Στο δικαστηριο που μου εκανε η ανδρομεδα ιχθυοκαλλιεργιες μαζι με τις δυο πολυεθνικες οπου ανηκει AMERRA CAPITAL KAI MUBADALA ME 140 ΔΙΣ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ εβαλαν την γραμματεα τους να πει στη προεδρο ηθελε να με απαγαγει και αν δεν επαιρνε τα λυτρα θα με εκοβε κομματι κομματι και θα με εστελνε στον πατερα μου και θα μου εκαιγε το αυτοκινητο
η προεδρος τη ρωτησε με τι στοιχεια και ειπε ηρθε και μου το ειπε ο ιδιος
η προεδρος ρωτησε μετα τι εχετε να πειτε κυριε λοβερδο και απαντησα
ειμαι ο πρωτος απαγωγεας της ανθρωποτητας που προειδοποιει το θυμα του οτι θα το απαγαγει ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ

-ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΜΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΝΕΒΑΣΕΙ
ΟΙ ΤΟΝΟΙ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΦΟΡΜΟΛΗΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ
ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΥΘΜΕΝΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΟ?

Και επειδη τα στοιχεια ειναι εναντιον μου ηρθε η ωρα να παραδεχτω οτι ειμαι γκανγκστερ με το ψευδωνυμο ΜΑΜΑ ΝΤΑΛΤΟΝ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΑΤΙΚΗ,ΤΗΝ ΕΥΠ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΡΗΣΦΥΓΕΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ 4 ΣΥΝΕΡΓΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ ΤΟΥΣ
ΤΖΟΕ Ο ΚΟΝΤΟΣ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟΣ
ΟΥΙΛΛΙΑΜ Ο ΜΑΛΛΙΑΡΟΣ
ΤΖΑΚ Ο ΚΟΝΤΟΣ
ΑΒΕΡΕΛ Ο ΨΗΛΟΣ

Πέσαν γκουρού απάνω μου και μάγοι 
και οι σατανιστές
Πως μου θυμίζουν όλα καρναβάλι 
μ αλεξιπτωτιστές.
Θα σας ανοίξω θέλετε δε θέτε, 
κρατάω τα κλειδιά
Δε σταματάνε χίλιοι θεσμοθέται 
μια σταθερή καρδιά

ΜΑΤΙΑ ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΛΕΙΣΤΑ

ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Από τη Μεγάλη Παραίτηση στη γενικευμένη δυσφορία

Αρχεία δεδομένων

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΠΑΡΑΛΙΕΣ

Η συνέχεια του χθεσινού μας άρθρου για τις δημοτικές εκλογές του 2019

Για να μην πούμε το νερό - νεράκι

ΜΙΧΑΪΛΟΒΙΤΣ: ”ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ”

Σύσταση Επιτροπής Περιβάλλοντος Δήμου Πάρου