ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΚΑΡΥΔΟΤΣΟΥΦΛΟ


Επειδή ο ανθρωπισμός, η αλληλεγγύη και η ιστορική μνήμη έχουν πιάσει πάτο κι επειδή οι συναισθηματικές προσεγγίσεις αφορούν μόνο σε όσους έχουν ένα μίνιμουμ συναισθηματικής νοημοσύνης (που διαθέτουν όλα τα ζώα αλλά όχι τα πρωτόζωα και τα μαλάκια) κι επειδή το άγριο μαζικό θανατικό δεν αντέχει ούτε τους επίσημους ψευταράδες (από δόλο ή κρετινισμό), ούτε τους ξεφτιλισμένους επιχαίροντες ελληναράδες αλλά ούτε και τα γλυκανάλατα, μερικές επισημάνσεις με βάση την ψυχρή λογική.
  1. Με βάση τα πρωτοκόλλα που έχει υπογράψει το –τρόπος του λέγειν- ελληνικό κράτος με την ΙΜΟ (International Maritime Organization-Παγκόσμια Οργάνωση Ναυσιπλοϊας, τμήμα των Ηνωμένων Εθνών) είμαστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να παρεμβαίνουμε σωστικά στα ΔΙΕΘΝΗ ΥΔΑΤΑ, εφόσον εντοπίζεται σκάφος που δεν φέρει σημαία, ονομασία και καταγεγραμμένο καπετάνιο. Επιπλέον όταν το σκάφος αυτό είναι φορτωμένο έως θανάτου, αποτελεί κίνδυνο για τους επιβαίνοντες αλλά και τα παραπλέοντα σκάφη, η παρέμβαση επιβάλλεται να γίνει, άμεσα και αποτελεσματικά.
  2. Η συμμετοχή της Ελλάδας στο συμβούλιο της ΙΜΟ, βασίζεται στην μακραίωνη ναυτική της ιστορία, το μεγάλο εμπορικό στόλο και τη συνέπεια στους νόμους της θάλασσας. Η εγκληματική «αμέλεια» - ή όπως αλλιώς - ανοιχτά της Πύλου, αντιστρατεύεται τη μακραίωνη ναυτική ιστορία της χώρας, την ντροπιάζει και ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου.
  3. Με βάση τα πρωτόκολλα της ΙΜΟ, εάν μια ναυτική δύναμη δεν «μπορεί» να επιτελέσει το σωστικό της προορισμό, αντικαθίσταται από δυνάμεις όμορων κρατών, που εντάσσονται στο διεθνές δίκαιο της ΙΜΟ. Επομένως, ελληναράδες του γλυκού νερού, όταν θα κληθεί η Τουρκία σε αντικατάσταση των ανίκανων ή κουτοπόνηρων εγχώριων και κατά νόμο υπεύθυνων, όχι μόνο στα διεθνή αλλά και στα χωρικά ύδατα, τότε δεν θα χαρακτηρίζεται ως παραβίαση αλλά ως διεκπεραίωση του διεθνούς δικαίου.
  4. Η επίκληση του διεθνούς δικαίου – του ποικιλότροπα κουρελιασμένου – χάνει κάθε νομιμοποίηση από αυτόν που το παραβιάζει. Όταν η γειτονική χώρα θα εγείρει αξιώσεις σε νησιά και θάλασσα, με ποιο μπόι θα γίνει αναφορά στα Ηνωμένα Έθνη;
  5. Αν τα διεθνή ύδατα υπάγονται στη δική σου ΑΟΖ, είσαι δυο φορές υποχρεωμένος για την επιτήρηση της ασφαλούς ναυσιπλοϊας.
  6. Το σκάφος του λιμενικού, ΛΣ 920, που περιέπλεε και εντόπισε την πλωτή νεκροφόρα 12 ώρες πριν το μαζικό θανατικό, είναι υπερσύγχρονο, 35 μέτρων πλεούμενο, με εξαιρετικής ακρίβειας κάμερες, οι οποίες δεν έδωσαν καμία εικόνα του 12ωρου συμβάντος στη δημοσιότητα. Δεν κάλεσε σε ενίσχυση, ούτε καν το επίσης υπερσύγχρονο σωστικό ‘Αιγαίο’, ελλιμενισμένο στο Γύθειο, δεν έριξε σωσίβια, έριξε όμως κάβο στην πλωτή νεκροφόρα, πράγμα που χρειάστηκε 48 ώρες για να επιβεβαιωθεί, ανασκευάζοντας τις προηγούμενες αρνητικές δηλώσεις και όπως καταμαρτυρούν διασωθέντες, τραβώντας απ'΄ το πλάι, άνοιξε ταχύτητα.
  7. Μπορεί να μη σε νοιάζει η ανθρώπινη ζωή, να έχεις γραμμένα στα παλιά σου τα παπούτσια τη μεταναστευτική και προσφυγική ιστορία του τόπου σου, να χειροκροτείς τους φράχτες που ταΐζουν πλουσιοπάροχα τους δουλέμπορους στη θάλασσα, να μη δίνεις δεκάρα για τον ξεριζωμό που συνεπάγεται ο πόλεμος, η νεοαποικιοκρατία και ο άγριος ιμπεριαλισμός. Όμως, μαλάκα ελληναρά - σε όποια θέση, στον πάτο ή στην ιεραρχία αυτής της σακαταμένης κοινωνίας - θα κληθείς σύντομα να πληρώσεις (κι εμείς μαζί σου) το αντίτιμο αυτών των επιλογών.
Είμαστε όλοι συνεπιβάτες σε μια χώρα δίχως νηολόγιο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας μας μιλά για την ιδρυματοποίηση της παιδικής προστασίας

Καύσιμα: Στα επίπεδα προ του πολέμου οι τιμές- Μειωμένη η ζήτηση για βενζίνη

Υπάρχει ανεξάρτητη πολιτική;

Ο ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ

Προσεγγίζοντας και αναλύοντας τις πολιτικές δυνάμεις του νησιού μας: ΜΕΡΑ25