6 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΥΙΑΤΡΕΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ!

 
Το ελάχιστο που μπορώ να κάνω για την εμπιστοσύνη που μας δείξατε!

Μαζί μπορούμε να κάνουμε πολλά!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα!
Τα γενέθλια του Πολυιατρείου είναι ποιο σημαντικά από τα δικά μου γιατί αφιερωσα όλη μου τη ζωή. Προσωπική και επαγγελματική.
Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη, υπομονή και κατανόηση!
Σας ευχαριστώ που υποστηρίξατε την προσπάθεια μου και δε πήγε χαμένος ο αγώνας μου.
Σε κάθε ευκαιρία θα είμαι δίπλα σας να ανταποδίδω το ότι με στηρίξατε.
Ευγνώμων .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Φωτεινή Σαμαρά

Επιχειρηματίας, 

ΜΒΑ στην Διοίκηση Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Από τη Μεγάλη Παραίτηση στη γενικευμένη δυσφορία

Αρχεία δεδομένων

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΠΑΡΑΛΙΕΣ

Η συνέχεια του χθεσινού μας άρθρου για τις δημοτικές εκλογές του 2019

Για να μην πούμε το νερό - νεράκι

ΜΙΧΑΪΛΟΒΙΤΣ: ”ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ”

Σύσταση Επιτροπής Περιβάλλοντος Δήμου Πάρου