Ένας... ποντικός μας λέει τον πόνο του

Μπορεί να σε τρομάζω, μπορεί να θεωρείς ότι προκαλώ ασθένειες και πρέπει να πεθάνω, μπορεί να με σιχαίνεσαι και να αηδιάζεις όταν με βλέπεις, όμως είμαι σαν κι εσένα, και νοιώθω φόβο, απελπισία και πόνο. 

Με την παγίδα με κόλλα και χρήση δολώματος, ίσως την πιο βάρβαρη μορφή εξόντωσης ζώων μαζί με τη φάκα, με προσελκύεις, κολλάω ολόκληρος και δεν μπορώ να ξεφύγω, στην προσπάθεια μου να αποκολληθώ κομμάτια του δέρματος μου σχίζονται από το κορμί μου, και μένω εκεί με τις πληγές μου, μέρες πολλές, κολλημένος να αιμορραγώ και να αγωνιώ μέχρι να πεθάνω βασανιστικά από αφυδάτωση και πείνα. 

Χρησιμοποίησε παγίδες με τις οποίες μπορείς να με πιάσεις χωρίς να με πληγώσεις και ελευθέρωσέ με πίσω στην φύση. Έχε την καρδιά σου ζεστή και για μένα, μην με σκοτώνεις γιατί απλά πεινούσα και αναζητούσα τροφή, δώσε μου τον ίδιο σεβασμό που αξίζει κάθε πλάσμα αυτού του πλανήτη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Από τη Μεγάλη Παραίτηση στη γενικευμένη δυσφορία

Αρχεία δεδομένων

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΠΑΡΑΛΙΕΣ

Η συνέχεια του χθεσινού μας άρθρου για τις δημοτικές εκλογές του 2019

Για να μην πούμε το νερό - νεράκι

ΜΙΧΑΪΛΟΒΙΤΣ: ”ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ”

Σύσταση Επιτροπής Περιβάλλοντος Δήμου Πάρου