ΠΟΙΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΟΙΚΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΑΡΟΥ ;

Με αφορμή τη μη κάλυψη των εξόδων μετακίνησης του Γ.Γ του  Δήμου Χρ. Λεμονή, από το  Παρίσι που θα βρισκόταν για προσωπική του υπόθεση, στο Λονδίνο για υπόθεση του Δήμου, διατυπώθηκε η παραπάνω ερώτηση, υπονοώντας ότι κάποιοι υπάλληλοι έχουν κάνει «μαγαζί» τους το Δήμο και υπονομεύουν τις διαθέσεις της δημοτικής αρχής.

Έχουμε λοιπόν και λέμε:

Η σχετική απόφαση του ΔΣ πάρθηκε στις 18/11.

Καθαρογράφτηκε και ανέβηκε στη Διαύγεια 21/11.

Η Αποκεντρωμένη για έγκριση θέλει 30 ημέρες τουλάχιστον. Όποιος διαφωνεί να μας επιδείξει αποφάσεις της που έχουν παρθεί σε συντομότερο διάστημα.

Με απαραίτητη την προηγούμενη απόφαση  η  ανάληψη υποχρέωσης από την Οικονομική Υπηρεσία έπρεπε να έχει εκδοθεί 30/11 για να μπορεί ο Γ.Γ. να ταξιδεύσει 1/12 προς Λονδίνο.

Ποιος  λοιπόν  έχει την ευθύνη;

Αυτοί που από έλλειψη προγραμματισμού ήθελαν μια συγκεκριμένη διαδικασία 30 ημερών να ολοκληρωθεί μαγικά σε 8 ημέρες  ή μια υπηρεσία αποδεκατισμένη από προσωπικό που δεν μπορούσε λόγω χρονικών περιθωρίων  να κάνει κάτι  και εν τέλει θέλουν να τις φορτώσουν την ευθύνη;

Η απάντηση λοιπόν είναι απλή:

Ο Παριανός λαός, έστω και με μικρή πλειοψηφία, έδωσε εντολή διοίκησης του νησιού στο Μ. Κωβαίο, αλλά η διοίκηση του αδυνατεί να αντιμετωπίσει ακόμα και τα πιο απλά.

Πάρος 7-7-22


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στα μπουζούκια

Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ … ΑΓΝΟΙΑΣ

Ενημέρωση σχετικά με την προμήθεια Μέσων Ατομικής Προστασίας (Μ.Α.Π.) δικαιούχων εργαζομένων Δήμου Πάρου

Ανακοίνωση της Επιτροπής Υγείας και Ασφάλειας των Εργαζομένων του Δήμου

ΑΠΟ ΑΠΟΙΚΙΑ ΧΡΕΟΥΣ, ΑΠΟΙΚΙΑ ΤΩΝ ΣΙΩΝΑΖΙ

Ανακοίνωση Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Πάρου Αντιπάρου (ΣΕΟΤΑΠΑ) για την χορἡγηση των Μἐσων Ατομικἡς Προστασἰας στους εργαζὀμενους