Η ΚΟΥΖΙΝΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΕΚΜΟΝΤΕΡΝΙΖΕΤΑΙ

Του Δημήτρη Καλανδράνη

Σε εστιατόριο στο νησί
Μια φασολάδα ζήτησα
Μαζί με μια σαλάτα.

Ουί μεσιέ, μου είπανε
Και μου ‘φεραν,
Αντί το εθνικό μας φαγητό,
λίγα φασόλια σκόρπια
μέσα σε γαλλική σαλάτα.

Ο σερβιτέρ, Μπον απετί μου ευχήθηκε.
Παρντόν μεσιέ λε σερβιτέρ, απάντησα
Κομπρενέ βου, θέλω φασολάδα,
Μια μερίδα κανονική
Που να μυρίζει Ελλάδα
Με σκόρδο, ελαιόλαδο, σέλινο και καρότο

Ο σερβιτέρ μού έφερε τον Μετρ
Εντό ρεστοράν μοντέρν, μου λέει
Οκι φασολάντα, κάνει μποκού αέρια

Βρε άσε τα αέρια Μεσιέ λε Μετρ
Του λεω εγώ.
Εντό ντεν είναι Παρίσι στο Γαλλία.
Εντό Πάρος είναι, στο Ελλάντα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Από τη Μεγάλη Παραίτηση στη γενικευμένη δυσφορία

Αρχεία δεδομένων

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΠΑΡΑΛΙΕΣ

Η συνέχεια του χθεσινού μας άρθρου για τις δημοτικές εκλογές του 2019

Για να μην πούμε το νερό - νεράκι

ΜΙΧΑΪΛΟΒΙΤΣ: ”ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ”

Σύσταση Επιτροπής Περιβάλλοντος Δήμου Πάρου