ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΑΡΟΥ ΤΟΥ 1900.


Φωτισμένοι άνθρωποι που νοιάζονταν γι' αυτόν τον τόπο και την ανάδειξή του υπήρχαν σε όλες τις εποχές. Μια ξεχωριστή φωνή ήταν αυτή του δημοτικού συμβούλου Ανδρέα Βαρούχα εν έτει 1900!

Πρότεινε στο Δημοτικό Συμβούλιο να κατασκευαστεί αρχαιολογικό Μουσείο για να στεγάσει τις σημαντικές αρχαιότητες που έφερε στο φως η σκαπάνη του Αρχαιολογικού Γερμανικού Ινστιτούτου.

Τα χρόνια πέρασαν και μέχρι τη δεκαετία του 1960, οι αρχαιότητες του νησιού μας φυλάσσονταν στα κελιά της Εκατονταπυλιανής.

Ήταν τότε που οι προσπάθειες του αρχαιολόγου και προϊσταμένου της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας Κυκλάδων Νικολάου Ζαφειρόπουλου απέδωσαν και ολοκληρώθηκε η πρώτη αίθουσα του Αρχαιολογικού Μουσείου της Πάρου.

Σήμερα ο χώρος αυτός δεν είναι αρκετός για να στεγάσει τις αρχαιότητες της Πάρου και η ανάγκη ενός νέου αρχαιολογικού μουσείου προβάλλει επιτακτική.

Για να δημιουργηθεί η πρώτη αίθουσα χρειάστηκαν 60 χρόνια μετά την πρόταση του Δημοτικού Συμβούλου. Ας ελπίσουμε ότι η δημιουργία ενός νέου σύγχρονου αρχαιολογικού μουσείου θα χρειαστεί λιγότερο χρόνο.

ΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ

«…κατόπιν ἐγερθείς ὁ Δημ. Σύμβουλος Ἀνδρ. Βαρούχας προέτεινεν ὅπως ὁ Δῆμος χορηγήσει δωρεάν οἰκόπεδον ἐπί τοῦ ὁποίου νά ἀνεγερθεῖ ὑπό τῆς Ἑλλ. Κυβερνήσεως ἤ τοῦ Γερμανικοῦ Ἀρχαιολογ. Ἰνστιτούτου εὐπρεπές οἰκοδόμημα πρός τοποθέτησιν τῶν ἐν τῆ νήσω ἀνευρεθέντων ἀρχαιοτήτων, τινῶν σπουδαιοτάτων. Την πρότασιν τοῦ κ. Βαρούχα ἐδέχθη παμψηφεί τὸ Δημοτικόν συμβούλιον, ἐκφράζει δὲ τὴν εὐχὴν ὅπως ὁ κ. Νομάρχης Κυκλάδων ἐν τῷ ἐγνωσμένῳ αὐτοῦ ἐνδιαφέροντος περὶ…………. ἐνεργήσει τὰ δέοντα παρὰ τὴν Σὴν Κυβέρνησιν πρὸς ἐκπλήρωσιν πόθου γενικοῦ ὅλων».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ηλείας 7

Είναι στραβός ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε;

ΑΡΑΓΕ … ΜΠΛΕΞΑΜΕ

Στα μπουζούκια