Όποιος νύχτα περπατεί λάσπες και ...............πατεί.! (φωτογραφίες)

Ο Δήμος Πάρου και ο Δήμαρχος ενημερώθηκαν προ μηνός, η υπεύθυνη εργοδηγός του έργου επίσης, ότι το σημείο που μπαζώνουν είναι φυσικό σημείο αποστράγγισης. Το αποτέλεσμα ορατό με τη πρώτη βροχή. Τα μπάζα πρέπει να απομακρυνθούν από το σημείο και να ανοίξει η φυσική έξοδος των ομβρίων. Πρόκειται για το Μαρτσέλο όπου γίνονται τα έργα της νέας ξενοδοχειακή μονάδας.












Πηγή: Χρήστος Χριστόφορος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στα μπουζούκια

Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ … ΑΓΝΟΙΑΣ

Ενημέρωση σχετικά με την προμήθεια Μέσων Ατομικής Προστασίας (Μ.Α.Π.) δικαιούχων εργαζομένων Δήμου Πάρου

Ανακοίνωση της Επιτροπής Υγείας και Ασφάλειας των Εργαζομένων του Δήμου

ΑΠΟ ΑΠΟΙΚΙΑ ΧΡΕΟΥΣ, ΑΠΟΙΚΙΑ ΤΩΝ ΣΙΩΝΑΖΙ

Ανακοίνωση Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Πάρου Αντιπάρου (ΣΕΟΤΑΠΑ) για την χορἡγηση των Μἐσων Ατομικἡς Προστασἰας στους εργαζὀμενους